ISPLOVIO JE

Kina izbacila novo tehnološko čudo na 16 katova: Megalomaniji nema kraja

Autor

bkk/h

Prvi kruzer izgrađen u Kini krenuo je u ponedjeljak iz Šangaja na svoje prvo putovanje, simbolizirajući napredak zemlje u sektoru brodogradnje kojim dominiraju europske industrije.

01.01.2024. u 14:56
Ispiši članak

Brod Adora Magic City, koji ima 16 katova, po službenim kineskim medijima, isplovio je prema Južnoj Koreji i Japanu.

Zamišljen za kinesku srednju klasu, brod ima salon za mahjong igru i restoran specijaliziran za kineski "fondue".

Izgradnja broda kasnila je zbog pandemije Covida-19, po Lloyd's Registeru (LR).

 

 

Strategija emancipacije od stranih tehnologija

Nakon što je sredinom prosinca u Hong Kongu stranim novinarima predstavila svoj najveći putnički zrakoplov vlastite proizvodnje C919, Kina nastavlja provoditi svoju strategiju emancipacije od stranih tehnologija.

Bračni par prodao sve za nezaboravne provode: 'Ovo je jeftinije od života na kopnu'

Međutim, mnogo dijelova za ovaj kruzer potječe od stranih dobavljača.

No Marco Scopaz iz LR-a smatra da Kina u budućnosti ima izglede izgraditi vlastiti dobavni lanac. Brod je "početak brzog i neizbježnog razvoja zemlje u projektiranju i izgradnji kruzera", rekao je.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.