Detaljna struktura

Facebook više zarađuje na oglasima u inozemstvu nego u SAD-u

Autor

Direktno.hr

Prihodi Facebooka od oglašavanja veći su u inozemstvu nego u SAD-u, pa su u prvom tromjesečju dosegnuli 51 posto ukupnih prihoda od oglašavanja te društvene mreže, doznaje Reuters.
10.06.2015. u 10:09
Ispiši članak

I dosad je Facebook izvještavao o ukupnim prihodima od oglašavanja, no nikada nije objavio detaljniju strukturu prihoda.

U prvom tromjesečju prihodi od oglašavanja te društvene mreže porasli su 46 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 3,3 milijarde dolara, što čini veliku većinu Facebookovih ukupnih prihoda od 3,5 milijardi dolara.

Pritom su prihodi od oglašavanja u inozemstvu porasli za 36 posto na godišnjoj razini, na 1,7 milijardi dolara. I dok prihodi iz Europe rastu sporije nego u SAD-u, u azijsko-pacifičkoj regiji Facebook je zabilježio najveći rast, 57 posto na godišnjoj razini.

Čelnici te društvene mreže očekuju i daljnji rast prihoda s inozemnih tržišta.

"Idućih milijardu novih potrošača doći će iz tih zemalja", kazala je Reutersu Carolyn Everson, potpredsjednica Facebooka za globalna marketinška rješenja.

Oglašavanje na mobilnim uređajima čini više od 70 posto ukupnih Facebookovih prihoda od oglašavanja, a oglašavanje na tim uređajima posebno je snažno i privlačno oglašivačima s tržišta u razvoju, rekla je Carolyn Everson.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.