SUDAR VLAKA SA STROJEM

ŽELJEZNIČKA NESREĆA U PORTUGALU Najmanje 37 ozlijeđenih, dvoje ljudi poginulo

Autor

av/h

U nesreći do koje je došlo kada se brzi vlak u Portugalu sudario sa strojem za održavanje poginulo je dvoje ljudi a ozlijeđeno je najmanje 37, objavila je nacionalna služba za spašavanje CNOS.

31.07.2020. u 18:47
Ispiši članak

Glasnogovornik CNOS-a rekao je za Reuters da su dva medicinska helikoptera, uz 163 spasioca, uključujući vatrogasce, stigli na mjesto nesreće.

Po novim podacima koje je objavio glasnogovornik, u najbržem portugalskom vlaku Alfa Pendular bilo je 212 putnika, 30 ima lakše povrede, dok ih je sedmero teško ozlijeđeno.

Do nesreće je došlo u gradu Soure u središnjem Portugalu, 30-tak kilometara od grada Coimbre.

Gradonačelnik Mario Nunes rekao je da su dvojica poginulih pružni radnici na koje je vlak naletio.

Vlakovođa je među sedmero teško ranjenih, objavila je televizija SIC.

Glasnogovornica lokalnih spasilačkih službi u Coimbri kazala je da su dodatne hitne službe na putu prema mjestu nesreće.

U poruci na svojoj službenoj web stranici, portugalski predsjednik Marcelo Rebelo de Sousa rekao je da "žali zbog ozbiljne željezničke nesreće" i izrazio je sućut obiteljima i prijateljima poginulih.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.