ušao bez karte

Zbog slijepog putnika zrakoplov kasnio s letom za Frankfurt

Autor

Direktno.hr

Let slovenske zračne kompanije Adria Airways iz Ljubljane za Frankfurt u ponedjeljak je kasnio zbog slijepog putnika koji je u zrakoplov ušao bez karte, što je tek neposredno pred polijetanje otkrila stjuardesa zadužena za ručno prebrojavanje putnika, objavili su u utorak slovenski mediji.
07.06.2016. u 11:38
Ispiši članak

Zračni  prijevoznik i aerodrom Ljubljana ispričali su se putnicima za neugodnost, te naveli da se tako nešto dogodilo prvi put u povijesti jer nikad do sada nisu imali slučaj da se netko uspio "prokrijumčariti" u avion mimo triju kontrola.

Incident je kasnije pojašnjen otkrićem su u zrakoplovu bila dva putnika s istim imenom i prezimenom. Službenica koja izdaje ukrcajne propusnice to je propustila primijetiti i dopustila obojici da uđu u avion. Greška je otkrivena tek kasnije, kad je u avionu stjuardesa kontrolirala broj putnika i vidjela da se stvarno stanje ne slaže s brojem prodanih karata.

Za sada nije poznato je li riječ o slučajnosti ili pokušaju prijevare.

Slijepog putnika, slovenskog državljanina čije ime nije objavljeno iz zrakoplova su odveli službenici sigurnosti, a uprava zračne luke objavila je da se radilo o administrativnoj pogrešci, a ne o propustu zaduženih za kontrolu i sigurnost na aerodromu.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.