NEVJEROJATNO
Zaposlenik tužio šefa jer mu je dao otkaz zbog odlaska dvije minute prije kraja radnog vremena, pobijedio je
Šef tvrtke u Bečkom Novom Mjestu dao je otkaz svom zaposleniku G.S. jer je s posla otišao dvije minute ranije. Šef je zaposlenika sačekao na parkiralištu i obavijestio ga o otkazu.
Kako pišu austrijski mediji, a prenosi Fenix magazin, zaposlenik je radio kao inženjer prodaje za visokotehnološku tvrtku. Budući da je više puta bio angažiran i za tehničku podršku, nije mu ostalo previše vremena za njegovu stvarnu zadaću, odnoso brigu o klijentima.
Na problem je upozorio šefa tvrtke, no rečeno mu je kako može raditi i prekovremeno, a ako to ne uspije, na svoje klijente može paziti u slobodno vrijeme. Deset sati prekovremenog mjesečno ionako je "normalno".
Do tada je, međutim, zaposlenik već odradio više od 130 sati prekovremenog rada. Kada je isti dan, na kraju uobičajenog radnog vremena u tvrtki, zaposlenik otišao u kupovinu u najbliži supermarket, na parkiralištu ga je dočekao šef koji ga je na licu mjesta obavijestio o otkazu uz obrazloženje da se s posla odjavio već u 16.28, dakle dvije minute prerano.
G.S. je tvrtku tužio, a direktor je shvatio da gubi spor sa svojim stavom tek prije usmene rasprave. Zato se obvezao platiti zaostali prekovremeni rad i otpremninu od 8370 eura koja je tražena kao posljedica neopravdanog otkaza.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.