prvi grad u zemlji

U dijelu ovog njemačkog grada više nećete moći voziti starije dizelaše

Autor

js/h

Hamburg kao prvi grad u Njemačkoj krajem svibnja uvodi zabranu prometa starijim vozilima s dizelskim motorima na nekima od svojih prometnica, priopćila je u srijedu uprava grada Hamburga

23.05.2018. u 12:28
Ispiši članak

"Ograničenja za promet dijelovima dviju prometnica u Hamburgu, koje je gradski Senat donio 2017. , mogu stupiti na snagu", priopćila je uprava Hamburga.

Zabrana se odnosi na dijelove dviju prometnica u središtu grada u ukupnoj duljini od oko 2,3 kilometara. Zabrana vrijedi za sva vozila s dizelskim pogonom koje nemaju najnoviju ekološku oznaku.

U Hamburgu je registrirano oko 260.000 vozila s dizelskim motorom od čega samo 96.000 ispunjava najviše ekološke kriterije.

Grad-savezna pokrajina Hamburg time implementira odluku Ustavnog suda donesenu krajem veljače ove godine. Ustavni sud je tada na primjeru gradova Stuttgart i Duesseldorf odlučio da gradovi, kao krajnju mjeru u postizanju sniženja vrijednosti dušikovih oksida, mogu uvesti i zabrane prometa.

Prije nekoliko dana je i Europska komisija pred Europskim sudom protiv Njemačke podigla tužbu zbog neučinkovitosti u smanjenju vrijednosti dušikovih oksida u gradovima.

Njemačka politika i automobilska industrija već se mjesecima spore oko mehanizama za rješenje problema. Njemačka vlada se, kako bi se spriječile šire zabrane prometa dizelskih vozila, zalaže za mehaničke promjene na starijim vozilima, čime bi bili ispunjeni ekološki standardi.

Automobilska industrija odbacuje takve promjene smatrajući ih preskupima te inzistira na promjeni softvera na vozilima.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.