izrabljivanje?
Premoreni tehničari popravili krivi avion, motor planuo nakon polijetanja
Istraga zrakoplovnog incidenta koji se dogodio u londonskoj zračnoj luci Heathrow u svibnju 2013. pokazala je niz zanimljivih nalaza.
50-godišnji pilot je uspio zrakoplov vratiti do zračne luke i prizemljiti ga četiri minute nakon polijetanja sa samo jednim motorom, dok su s zrakoplova otpadali komadi metala uokolo po pisti. Srećom, nitko od 75 putnika i četvero članova posade nije ozlijeđen.
Istraga je pokazala da su vratašca oba motora ostala otkvačena jer je bio predviđen servis motora preko noći, ali su premoreni tehničari na koncu popravljali krivi zrakoplov i ostavili otkvačena vrata.
No, osim pogreške tehničara na tlu, čini se da ni komunikacija unutar zrakoplova nije bila posve prema protokolima. Naime, istraga je pokazala da je nekoliko putnika reklo kako su pokušali obavjestiti kabinsko osoblje da curi gorivo iz desnog motora. Prema izvještaju, dokazi s fotografija, kao i navodi putnika, pokazuju da je curenje goriva bilo potpuno vidljivo s prozora kabine. Usprkos tome, kabinsko osoblje nije prikupilo informaciju o curenju goriva i nije tu informaciju prenijelo pilotima kao što je to predviđeno.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.