H&M
Poznati švedski lanac odjeće bori se s nagomilanim zalihama robe
Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz (H&M) u četvrtak je objavio da je drugo fiskalno tromjesečje zaključio s neto dobiti manjom za petinu zbog rasprodaja kojima su smanjivali nagomilane zalihe.
U tromjesečnom razdoblju zaključno sa svibnjem neto dobit švedske kompanije pala je za petinu, na 4,64 milijarde švedskih kruna (448,3 milijuna eura).
Ako se isključi porez na dodanu vrijednost (PDV), prihodi su kliznuli jedan posto, na 51,38 milijardi kruna.
"U drugo smo tromjesečje ušli s previše zaliha i još smo imali nekih neravnoteža u H&M-ovom asortimanu, što postupno ispravljamo“, objasnio je u priopćenju izvršni direktor Karl-Johan Persson.
Dodao je također da nastoje poboljšati lanac opskrbe kako bi bio "fleksibilniji i efikasniji".
Privremeni prekidi utjecali su na prodaju na više tržišta, uključujući američko, francusko, talijansko i belgijsko, a slabiji je rezultat zabilježen i u internetskoj prodaji u nordijskoj regiji.
Ukupna je prodaja putem Interneta u drugom fiskalnom tromjesečju porasla 17 posto u usporedi s istim periodom prošle godine, pokazuje H&M-ovo poslovno izvješće.
U kompaniji navode i da su u razdoblju od ožujka do svibnja omogućili kupnju putem Interneta u Indiji, Saudijskoj Arabiji i Ujedinjenim Arapskim Emiratima.
Ističu da nastoje prilagoditi poslovni model pojačanoj potražnji za kupnjom putem Interneta i manjem broju kupaca u fizičkim trgovinama.
Ukupno su na kraju svibnja imali 4.801 trgovinu u zemljama diljem svijeta, uključujući franšize, 303 više nego na kraju istog prošlogodišnjeg mjeseca.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.