RODITELJI ZABRINUTI
POPUŠTANJE MJERA Danska otvara škole, vrtiće i jaslice
Oko deset tisuća djece u Danskoj vraća se u srijedu u škole, vrtiće i jaslice, jer su danske vlasti odlučile otvoriti vrata tih institucija nakon mjesec dana.
Nakon napretka u suzbijanju širenja zaraze korona virusom, danske vlasti odlučile su vratiti učenike do petog razreda u škole, kao i djecu u vrtiće i jaslice.
Odlukom se nastoje rasteretiti roditelji koji se moraju brinuti za djecu, uz posao od kuće.
Škole moraju zadovoljiti određene standarde, poput dovoljnog prostora između učenika, te će neke zbog toga biti zatvorene još nekoliko dana dok se ne usklade s mjerama.
Najkasniji rok za otvaranje škole je ponedjeljak.
Međutim, mnogi su roditelji zabrinuti za posljedice nove odluke, koja je donesena prije nego u većini drugih zemalja.
Otvaranje škola prvi je korak u danskom planu ponovnog pokretanja zemlje.
Restorani, kafići, kazališta, kina i trgovački centri ostaju zatvoreni najmanje do 10. svibnja.
U Danskoj, zemlji s oko 5,6 milijuna stanovnika, korona virus je potvrđen kod 6706 osoba, a umrlo ih je 299, prema podacima Sveučilišta Johns Hopkins.
Vlasti su u utorak prijavile 193 nova slučaja zaraze, a dan ranije 144.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.