MAĐARSKA TVRTKA
MOL Grupa održala 'Dan ulagača' u Londonu i povisila srednjoročne ciljeve
MOL je danas održao Dan ulagača kako bi izvijestio o provedbi i izmjenama strateških ciljeva izloženih u strategiji "MOL Grupa 2030" koja je predstavljena prije dvije godine.
Zadržavajući svoj postojani, integrirani poslovni model i dosljedno postižući dobre rezultate, MOL je započeo proces transformacije s ciljem da postane vodeća kemijska tvrtka u srednjoj i istočnoj Europi i tvrtka koja je doista usredotočena na kupce, kao i prvi izbor zaposlenika, kupaca i ulagača.
MOL je povećao svoju očekivanu godišnju čistu CCS EBITDA za razdoblje od 2019. do 2021. za oko 10 % na 2,2-2,4 mlrd. dolara na temelju više očekivane srednjeročne proizvodnje u Upstreamu te dobrih rezultata u segmentu Usluge kupcima.
U sljedećem razdoblju, u 2022.-2023. godini, MOL očekuje da će dodatno povećati godišnju EBITDA na 2,42,6 mlrd. dolara s obzirom na to da će doprinos strateških projekata u Downstreamu, uključujući ulaganja u proizvodnju poliola, već biti vidljiv.
U segmentu Upstreama povećana je srednjeročna očekivana proizvodnja te se sad očekuje da će postojeći portfelj biti u mogućnosti proizvoditi 100-110 tisuća barela ekvivalenta nafte dnevno sve do 2023. kao rezultat programa razvoja na polju Shaikan u iračkoj Kurdistanskoj regiji, produženog razdoblja maksimalne razine proizvodnje u Ujedinjenom Kraljevstvu, te programa optimizacije proizvodnje u Mađarskoj i Pakistanu. MOL-ov cilj je dodati 350 milijuna barela ekvivalenta nafte novih rezervi do 2023.
Downstream će nastaviti povećavati učinkovitost i ostvarivati neto uštede do 2023. godine, pri čemu će prvi krug strateških i transformacijskih projekata vidljivo doprinijeti prihodima do 2022.-2023. Uz to, MOL vidi značajan potencijal rasta vrijednosti od iskorištavanja punih pogodnosti koje proizlaze iz pravila o brodskim gorivima Međunarodne pomorske organizacije.
S obzirom na to da će izmjena specifikacije goriva zabraniti upotrebu brodskih goriva s visokim sadržajem sumpora od siječnja 2020. godine, to bi moglo povećati marže rafinerijama na Dunavu i u Bratislavi koje nemaju značajnu proizvodnju loživih ulja.
Očekuje se da će Usluge kupcima ostvariti EBITDA od preko 500 mil. dolara do 2023. zadovoljavanjem potražnje za tradicionalnim i alternativnim gorivima u srednjoj i istočnoj Europi, povećanjem EBITDA u segmentu robe široke potrošnje te širenjem u segmentu usluga mobilnosti. MOL namjerava udvostručiti broj lokacija Fresh Cornera na 1.250 do 2021. godine.
Uz to će povećati flotu vozila svoje car-sharing tvrtke MOL Limo na 600 vozila u Budimpešti, pri čemu će sva vozila biti na električni pogon te uvesti navedene usluge u dodatna dva-tri grada.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.