ekonomska zona

Finska i Estonija povezuju se podmorskim tunelom od 13 milijardi?

Autor

Direktno.hr

Finska i Estonija razmotrit će gradnju podmorskog tunela koji bi povezao njihove glavne gradove, prenosi BBC.
07.01.2016. u 12:43
Ispiši članak

Tunel koji bi koštao 13 milijardi eura povezao bi Helsinki i Tallinn, koje razdvaja Baltičko more. Deseci tisuća Estonaca putuju u Helsinki na posao, a mnogi finski turisti posjećuju Tallinn, jedan od najljepših baltičkih gradova. 

Dva grada sad su povezana brzim trajektnim linijama, a putovanje traje između dva i dva i pol sata. Podzemnim željezničkim tunelom putovanje bi se skratilo na 30 minuta. 

"Helsinki i Tallinn zajedno čine ekonomsku zonu s otprilike milijun i pol ljudi. Kako bi potpuno iskoristili taj potencijal, transport između dva grada mora biti brži i lakši nego što je sada", kaže se u priopćenju gradskih vlasti Helsinkija. 

Projekt je dio šireg sporazuma o unapređenju prometne povezanosti koje su dvije zemlje potpisale 5. siječnja. Bio bi također nadogradnja postojećim planovima Estonije, Litve i Latvije o gradnji baltičke brze željeznice koji bi povezao Tallinn i poljski glavni grad Varšavu do 2025. godine.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.