NAJBOLJA VIJEST U DVIJE GODINE
Europska komisija poslala bitnu poruku za Hrvatsku: Došlo je do pomaka nakon fijaska u siječnju
Pesimizam potrošača u eurozoni popustio je i u ožujku, drugi mjesec zaredom, i očekivanja su dosegnula najvišu razinu u više od dvije godine, pokazalo je istraživanje Europske komisije.
Indeks očekivanja potrošača u eurozoni porastao je u ožujku za 0,6 bodova u odnosu na veljaču, na minus 14,9 bodova, najvišu razinu od veljače 2022. godine, izvijestila je Komisija u srijedu.
Raspoloženje potrošača poboljšalo se tako drugi mjesec zaredom, nakon naglog pogoršanja na samom početku godine. I indeks koji mjeri očekivanja potrošača u EU porastao je u ožujku za 0,6 bodova, na minus 15,2 boda.
FOTO: EPA/Ronald Wittek
Podaci prikupljani u 25 zemalja
Obje vrijednosti još su uvijek znatno niže od dugoročnog prosjeka, naglasila je EK. Podaci za istraživanje prikupljani su od 1. do 19. ožujka u 25 zemalja EU-a, uz izuzetak Irske i Rumunjske.
Europska komisija dala packu Hrvatskoj: Novo narušavanje 'idile' Plenkovića i Bruxellesa
Isto tako, podaci pokrivaju 98 posto konačne osobne potrošnje u eurozoni i 97 posto u EU. Komisija će kompletno izvješće o očekivanjima u gospodarstvu objaviti krajem mjeseca.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.