div kontejnerskog prijevoza

Danski Maersk sprema se naručiti deset mega kontejnerskih brodova

Autor

Direktno.hr

Danski brodar A.P. Moeller-Maersk, najveći kontejnerski prijevoznik u brodskom prijevozu u svijetu, uskoro će naručiti 10 "mega" brodova za prijevoz kontejnera, unatoč pritiscima na vozarine zbog prekomjernih kapaciteta u sektoru, izvijestili su mediji.
12.05.2015. u 10:42
Ispiši članak

Narudžbu vrijednu više od 1,5 milijardi dolara (1,34 mlrd. eura) dobit će južnokorejski Daewoo, a "bit će objavljena idućih tjedana, uz početak isporuka u 2017. godini", objavio je u ponedjeljak Wall Street Journal, pozivajući se na dobro upućene izvore.

'Mega' brodovi kapaciteta većeg od 18 tisuća kontejnera vjerojatno će prometovati na rutama između Europe i Azije, kaže se u izvješću.

U Maersku očekuju da će globalni rast kontejnerskog prijevoza iznositi između tri i pet posto u ovoj godini, u usporedbi sa četiri posto u 2014. Analitičari u anketi Wall Street Journala predviđaju godišnji rast kapaciteta na globalnoj razini od oko osam posto.

Maersk Line, član danske grupe, uspješnije je poslovao od ostalih kompanija u tom sektoru, pogođenih prekomjernim kapacitetima nakon financijske krize. Zahvaljujući "aktivnom upravljanju kapacitetima" minimiziran je utjecaj niskih i promjenjivih vozarina, istaknula je kompanija u veljači u izvješću o godišnjim poslovnim rezultatima, podsjeća AFP.

Danska grupa lani je sklopila partnerstvo sa švicarsko-talijanskim MSC-om, po uzoru na slične sporazume u zrakoplovnom sektoru koji kompanijama omogućuju prijevoz tereta prijevoznim sredstvima partnerskih tvrtki.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.