VARALI NA TESTOVIMA
Daimler povlači 690 tisuća 'dizelaša' iz cijele Europe
Njemački proizvođač automobila Daimler morat će dovući oko 690 tisuća automobila iz cijele Europe u svoje servise kako bi nadogradio software, što je najavljeno u lipnju nakon što je u svibnju otkriveno da je koristio tehnologiju kako bi varao pri mjerenju emisija štetnih plinova.
Njemačko ministarstvo prometa u ponedjeljak je potvrdilo broj vozila na koje se odnosi poziv za povlačenjem povezan s uporabom tehnologije za varanje pri mjerenju emisija štetnih plinova.
Oko 280 tisuća vozila nalazi se u Njemačkoj.
Ministar prometa Andreas Scheuer naredio je vraćanje automobila u lipnju nakon sastanka s izvršnim direktorom Daimlera Dieterom Zetscheom.
Tada se govorilo o oko 238 tisuća vozila u Njemačkoj i 774 tisuća sveukupno.
Njemački ured za motorna vozila KBA objavio je da je već krenuo s ispitivanjem novog softwarea za mjerenje emisija.
KBA je u svibnju otkrio da je Daimler, podružnica Mercedes-Benza, varao koristeći tehnologiju koja bi u kombijima Vito isključila ili smanjila kontrolu emisija kad automobil nije bio testiran, čime je omogućeno zaobilaženje propisa za zaštiti okoliša.
Ista je tehnologija pronađena u nizu drugih Daimler vozila.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.