U SKLOPU PROMOTIVNE KAMPANJE
Bruxelles u hrvatskim bojama: Pogledajte kako izgledaju neke od lokacija
Najfrekventnije lokacije i javni gradski prijevoz u Bruxellesu označeni su motivima Hrvatske u sklopu promotivne kampanje koju u povodu početka hrvatskog predsjedanja Vijećem EU-a u siječnju i polovici veljače provodi Hrvatska turistička zajednica (HTZ), izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.
Riječ je o kampanji vanjskog oglašavanja, u sklopu koje javni gradski prijevoz, autobuse i tramvaje, te zračnu luku i druge najfrekventnije i najreprezentativnije lokacije u Bruxellesu krase motivi Hrvatske, čiji je cilj, kako ističu iz HTZ-a, dodatno istaknuti da Hrvatska kao najmlađa članica prvi puta predsjedava EU-om.
"Hrvatsko predsjedanje Vijećem EU-a idealna je prilika za dodatnu promociju zemlje pa smo uoči samog početka predsjedanja krenuli s tom kampanjom, za koju vjerujemo da će imati pozitivne promotivne efekte. U prilog nam ide i vremenski okvir kampanje koji se savršeno uklapa u belgijski 'turistički' kalendar, budući da tržišna istraživanja krovne udruge belgijskih touroperatora ABTO pokazuju da turisti iz Belgije od prosinca do veljače najčešće bukiraju svoj odmor", poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Iznio je i podatke po kojima je Hrvatsku prošle godine posjetilo više od 220 tisuća belgijskih turista, ostvarivši gotovo milijun noćenja.
U sklopu kampanje Bruxellesom prometuje 25 autobusa i tramvaja na kojima građani glavnog grada EU-a i njegovi brojni posjetitelji mogu vidjeti motive Hrvatske s naglaskom na nautici.
Oglašavanje se provodi i putem velikih plakata s motivima Hrvatske u postajama briselske podzemne željeznice te centru grada, u tzv. europskoj četvrti i drugim odabranim atraktivnim gradskim lokacijama, dok je veliki digitalni ekran postavljen unutar briselske zračne luke, koju godišnje prođe više od 26 milijuna putnika.
Povodom tog projekta i direktor predstavništva HTZ-a za zemlje Beneluksa Ivan Novak naglasio je kako se time Hrvatska predstavlja kao vrlo poželjno turističko odredište za milijun stanovnika belgijskog glavnog grada, djelatnike brojnih međunarodnih institucija kao što su EU, NATO i Eurocontrol, predstavnike više od tisuću međunarodnih udruženja i lobističkih ureda te zaposlenike u međunarodnim korporacijama.
"Obuhvatit ćemo kampanjom i više od 350 tisuća Belgijaca koji u Bruxelles svakodnevno putuju na posao te dio od gotovo 4 milijuna poslovnih i turističkih posjetitelja koliko u prosjeku godišnje posjeti ovaj grad", najavio je Novak.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.