sigurnosna greška
Autoindustrija: Problemi s ključevima na daljinsko otključavanje
„Sigurnosna greška omogućava kopiranja šifriranog koda koji ključ šalje automobilu prilikom otključavanja na daljinu“, stoji u izvješću skupine stručnjaka sa Sveučilišta u Birminghamu i Bochumu koje bi službeno trebalo biti predstavljeno u petak u SAD-u na jednom sajmu o sigurnosti u cestovnom prometu.
Procjenjuje se da je prodano oko 100 milijuna automobila sa sigurnosnim manjkom a od toga velika većina su automobilske marke koncerna Volkswagen poput VW-a, Škode, Seata i Audija.
„Problem je u tomu što Volkswagen od 1995. u svoje ključeve ugrađuje svega nekoliko različitih sustava za šifriranje“, rekao je Timo Kasper, jedan od znanstvenika koji su otkrili sigurnosni manjak.
Volkswagen je priopćio kako je tvrtka „u kontaktu“ sa stručnjacima kako bi se otklonila greška u sustavu. Istodobno je ukazano na to da pogođeni automobili „ne ispunjavaju iste sigurnosne standarde“ kao aktuelni modeli.
Stručnjak za automobilsku industriju Ferdinand Dudenhoefer sa Sveučilišta Essen/Dusiburg kritizirao je automobilsku industriju zbog dosadašnjeg „naivnog“ odnosa prema problematici hakiranja sigurnosnih sustava.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.