IMATE LI VI PROBLEMA S TOM DRUŠTVENOM MREŽOM?

DVOSTRUKI KRITERIJI Facebook s jedne strane onemogućava oglašavanje tvrtkama i blokira građane, a s druge - dopušta oglašavanje kockanja i alkohola maloljetnicima

Autor

Jedna od globalno najraširenijih društvenih mreža Facebook dopušta kompanijama da svojim reklamama za kockanje, gubitak kilograma i alkohol dopru do mladih od 13 do 17 godina starosti, piše Guardian, a prenosi Jutarnji list.

28.04.2021. u 11:46
Ispiši članak

Organizaciji Reset Australia bio je cilj istražiti Facebookovu politiku oglašavanja. Za samo tri dolara Facebook je dopustio njihovom "Ozzie news networku" da plasiraju oglase maloljetnicima, bez obzira što je bila riječ o sadržajima neprikladnim za mlađe od 18 godina.

Facebookov Ads Manager ponudio im je mogućnost oglašavanja među 740.000 australske djece u dobi između 13 i 17 godina.

Utvrdili su da im je dozvoljeno plasirati oglase koji ne bi smjeli biti vidljivi mlađima od 18: one za alkohol, duhan i e-cigarete, kockanje, ekstremni gubitak kilograma, brzu hranu i online upoznavanje. Facebook nudi plasiranje oglasa skupinama koje su već iskazale interes za neku vrstu proizvoda.

Tako je, piše Guardian, Facebook ponudio australskim aktivistima da će im osigurati vidljivost kod 52.000 australskih tinejdžera zainteresiranih za alkohol po cijeni od 3,03 dolara, dok je pristup tinejdžerima zainteresiranim za kockanje (njih 14.000) koštao 11,24 dolara. 

Istovremeno, Facebook, naročito u Europi, onemogućava oglašavanje brojnim građanima i tvrtkama. Uz to, neke od njih se i blokira, a probleme s tom društvenom mrežom imali su i brojni političari, mediji, kompanije i građani i u Hrvatskoj.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.