NEZADOVOLJAN POSLJEDNIM ODLUKAMA
Dodik: Ne bih preporučio Schmidtu da se igra poviješću BiH. Neka je shvati i zadrži to za sebe!
Srpski član Predsjedništva BiH Milorad Dodik poručio je da visoki povjerenik za BiH Christian Schmidt neće pisati povijest djeci u Republici Srpskoj, ni srpska djeca neće učiti bilo što, što nije prošlo provjeru školskih organa RS.
Dodik je napomenuo da je posljednji put kada su Nijemci ispisivali povijest na Balkanu, koja se direktno doticala i Srba, poginulo više od milijun Srba.
"Stoga ne bih preporučio Schmidtu da se igra poviješću BiH. Ako je povijest učiteljica života, red bi bio da je Schmidt naučio povijest od prije 80 godina, da bi shvatio ovu od prije 27. A i kad je shvati, da to zadrži za sebe", napisao je Dodik.
Christian Schmidt u ponedjeljak je najavio da će se angažirati u vezi s nastavnim programima povijesti u RS i Federaciji BiH.
Кристијан Шмит неће писати историју дјеци у Републици Српској, нити ће наша дјеца учити било шта што није прошло провјеру наших просвјетних органа.
— Милорад Додик (@MiloradDodik) July 11, 2022
Посљедњи пут када су Нијемци исписивали историју на Балкану, која се директно тицала и Срба, погинуло је преко милион Срба.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.