ZAVRŠENI RADOVI

Pušteno u promet novih 20 kilometara autoceste na koridoru V c u BiH

Autor

Direktno.hr

07.10.2014. u 15:17
Ispiši članak

Novih dvadeset kilometara autoceste na dijelu koridora V c koji prolazi kroz Bosnu i Hercegovinu u pušteno je u utorak u promet nastavljajući se tako na ranije izgrađenu dionicu između Zenice i Sarajeva čija je ukupna dužina sada 82 kilometra.

Radovi na izgradnji dionice između Sarajeva i mjesta Tarčin na pravcu prema Mostaru koje je izvela turska tvrtka "Cengiz" trajali su dvije godine a stajali su 300 milijuna eura.

Ensad Karić, direktor tvrtke Autoceste Federacije BiH koja je naručitelj i investitor radova, najavio je odmah po otvaranju nove dionice kako slijedi gradnja novih dvadeset kilometara za što je osigurano 250 milijuna eura.

Gradit će se 11 kilometara autoceste koja bi trebala spojiti Počitelj i Međugorje te ujedno preko graničnog prijelaza Bijača produžiti vezu s autocestom Dalmatina.

Dodatnih desetak kilometara gradi će se na pravcu sjeverno od Zenice.

Otvaranju nove dionice autoceste nazočio je i ministar vanjskih poslova i predsjednik Socijaldemokratske partije BiB (SDP BiH) Zlatko Lagumdžija, stranke koja je u jeku predizborne kampanje.

Lagumdžija je ustvrdio kako je gradnje autoceste tijekom mandata sadašnje vlasti predstavljalo jedini ozbiljniji projekt koji je spriječio da BiH potone duboko u recesiju.

Bio je još optimističniji u najavama u odnosu na svog stranačkog kolegu Karića obećavajući idućih godina još 80 kilometara autoceste.

"Mi gradimo autoput, autoput gradi nas", poručio je u stilu nekadašnjih omladinskih radnih akcija Lagumdžija.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.