švicarska
Problemi oko Thompsonova koncerta, uključili se trgovački lanac, pošta...
Rijetko kada je neki koncert već uoči njegovog održavanja izazvao tako kontroverzne diskusije, piše švicarski Blick u članku objavljenom u četvrtak, a javljajući o odluci o povlačenju karata za Thompsonov koncert iz ponude tvrtke Starticket. Neue Zürcher Zeitung (NZZ) je u članku objavljenom početkom tjedna hrvatskog pjevača nazvao ´bardom mržnje', te prenio da ga mladi socijalisti u Švicarskoj napadaju kao "neprijatelja slobodnog i demokratskog društva" i traže zabranu koncerta. Oni su poslali otvoreno pismo Gradskom vijeću Schlierena u kojemu stoji: "Otvoreni rasizam je u jednom demokratskom društvu kao što je Švicarska nedopustiv i širi bijes i mržnju."
Razloga za takvu zabranu, prenosi NZZ u današnjem izdanju (petak, 22.7.) "prema onome što je za zada poznato" nema, ali je zato reagirao koncern koji stoji iza Starticketa - Tamedia. Glasnogovornik Tamedie Simon Marquard, citira NZZ, odluku o zaustavljanju prodaje karata za Thompsonov koncert koji bi se trebao održati 3. rujna u jednoj sportskoj dvorani u Schlierenu obrazložio je riječima: "Bilo je negativnih reakcija mušterija".
Blick u svom članku navodi kako je hrvatski pjevač Marko Perković "povezan s nacionalističkom scenom u Hrvatskoj" te da je negativno upao u oči pozdravom "za dom spremni" "koji slavi fašistički ustaški režim". "Utoliko više čudi", stoji u članku, "podrška Thomsponovom koncertu". Ukazuje se kako na reklamnom letku stoje imena brojnih "navodnih sponzora", među kojima su trgovački lanac Coop i Švicarska pošta.
"Obje tvrtke trljaju oči u nevjerici na upit o ovome. Glasnogovornik Coopa Urs Meier nakon razjašnjenja stvari kaže kako 'ne postoji nikakav angažman u svezi s koncertom odnosno umjetnikom' te da pošta za ovu svrhu nije stavila na raspolaganje svoj logotip", navodi se u članku i prenosi najava Coopa da će razmotriti pravne korake.
I u Pošti su, doznaje se iz članka, reagirali sa zaprepaštenjem. "Mi s ovim glazbenikom nemamo nikakve veze, naš logotip je zloupotrebljen", rekao je Blicku glasnogovornik pošte Oliver Flüeler. Pošta je intervenirala kod organizatora koncerta, organizacije Cronight, i kod distributera karata Starticketa tražeći da se svi reklamni leci unište i skinu s internetske stranice organizatora, piše DW.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.