SVI SU LJUTI

Dezodoransi, sapuni, deterdženti, sve je pod ključem: Sve više trgovina uvodi ovakve mjere

Autor

kj

Mnogi proizvodi na policama drogerija nalaze se pod ključem, čak i svakodnevne stvari poput paste za zube, dezodoransa, deterdženta za suđe ili sapuna.

04.09.2023. u 16:02
Ispiši članak

Walgreens i Rite Aid, velike američke drogerijske lančane trgovine, tvrde da su suočene s izazovom organiziranog kriminala. Često se događa da kriminalci kradu proizvode iz njihovih trgovina i potom ih prodaju na internetu. To je razlog zašto moraju povećavati sigurnosne mjere, uključujući zaključavanje sve više proizvoda te čak zatvaranje nekih svojih trgovina, prenosi CNN.

Frustracija za kupce i zaposlenike

Zaključavanje polica za trgovine je krajnja mjera, ali za njom sada posežu više no ikada prije. Za kupce to predstavlja veliki izvor frustracije, kao i za zaposlenike koji moraju hodati dućanom s ključevima u rukama.

Sve više slučajeva džepnih krađa, policija objavila savjete kako se zaštititi

Ovaj korak je donesen kako bi se spriječile krađe. Međutim, donošenje ovakvih odluka predstavlja znatno veći izazov za trgovine nego što se može činiti na prvi pogled. Kompanije se moraju nositi s delikatnom ravnotežom između zaštite svoje robe i održavanja ugodnog iskustva za kupce.

FOTO: Screenshot

Zaposlenici ne smiju fizički zaustaviti kradiljvce

Postoje granice onoga što se može učiniti kako bi se stalo na kraj krađi iz dućana. Kompanije brane zaposlenicima da fizički pokušaju zaustaviti kradljivce jer ne žele da se dovedu u opasnost, što znači da onda moraju pronaći druge načine kako zaštititi robu.

Trgovine također primjenjuju taktike poput ograničavanja kupovine na jedan proizvod po kupcu kako bi se spriječilo da kradljivci isprazne sve proizvode s police.

Smanjena prodaja

Zaključavanje proizvoda posljednji je korak koji će trgovci poduzeti prije nego proizvod potpuno maknu s polica, a dućani kažu da se odlučuju na ovaj potez sve češće, budući da je broj krađa u porastu.

Nažalost, mnoge ove mjere na kraju iritiraju kupce i smanjuju prodaju. Izvršni direktor jedne kompanije koja proizvodi uređaje za sprječavanje krađe za Forbes je izjavio da zaključavanje proizvoda može smanjiti prodaju za čak 15 do 25 posto

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.