POGOĐENI KORONA KRIZOM

BOŽIĆNA TRGOVINA British Airways prodaje luksuzno posuđe, čaše za šampanjac i papuče iz prve klase

Autor

bl/h

Britanska zrakoplovna tvrtka British Airways, koja je, poput ostalih aviokompanija u golemome minusu zbog posljedica pandemije korona virusa, u ponedjeljak je najavila internetsku prodaju luksuznog pribora za jelo i posuđa, papuča, kozmetičkog pribora, kolica i ostalih predmeta iz svojih prizemljenih zrakoplova, nastojeći bar tako zadržati svoje klijente u vrijeme kada putuje vrlo malo ljudi.

24.11.2020. u 09:56
Ispiši članak

Među ponuđenim predmetima na internetskoj stranici tvrtke nude se čaše za šampanjac, posuđe i pribor koji se koriste u prvoj klasi, papuče i pokrivači koji će, kako stoji u priopćenju tvrtke kupcima "omogućiti da se prisjete čarobnog iskustva letenja i u vlastitu domu".

Kolekcionari mogu kupiti i predmete koji se koriste u Boeingu 747, poput primjerice kolica.

Nastojeći nadoknaditi gubitke i popraviti financijsko stanje na koje je žestoko utjecala pandemija koronavirusa, zrakoplovna tvrtka je još početkom godine prodala umjetnička djela vrijedna milijune funta.

U priopćenju stoji i da se kupcima pruža prilika da kupnjom predmeta iz sada prizemljene flote jumbo mlažnjaka Boeing 747 na internetskoj prodaji nabave "dio povijesti" tvrtke.

Zrakoplovna grupa IAG, vlasnica British Airwaysa i španjolske Iberije, od početka godine zabilježila je 5,6 milijarda eura gubitka, uključujući dodatnih 1,76 milijarda eura gubitka u trećem tromjesečju.

Da bi prevladao krizu, IAG je proveo veliko restrukturiranje, ukinuvši pritom 13.000 radnih mjesta u British Airwaysu.
 

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.