Ne strahuju od konkurenata
Aldi i Lidl, njemački trgovački lanci u osvajanju američkog tržišta
Njemački trgovinski lanac Aldi objavio je u nedjelju kako kani uložiti 3,4 milijarde dolara u širenje na američkom tržištu, što uključuje povećanje broja trgovina na 2.500 do 2022. godine. podižući time ulog za konkurente u ratu cijenama.
Aldi u SAD-u trenutno posluje putem 1.600 trgovina, a ranije ove godine su objavili kako do kraja 2018. godine njihov broj kane povećati za 400, dok za renovaciju i modernizaciju njih 1.300 planiraju potrošiti 1,6 milijardi dolara.
Ulaganje, čime kapitalni izdaci Aldija za sada u ovoj godini rastu na 5 milijardi dolara, dolazi u vrijeme intenzivne konkurencije i poremećaja u industriji.
Njemački konkurent Lidl će 15. lipnja otvoriti prvih 100 svojih trgovina u SAD-u. U svibnju, iz Lidla su poručili kako će cijene proizvoda u njihovim trgovinama biti 50 posto niže od konkurencije.
Najveći američki i svjetski trgovački maloprodajni lanac Wal-Mart ispituje niže cijene u 11 američkih država, te pritišće dobavljače kako bi ponudio 15 posto jeftinije artikle od konkurencije. Wal-Mart planira potrošiti oko 6 milijardi dolara na vraćanje titule lidera u niskim cijenama, ističu analitičari.
Ubrzano širenje Aldija i Lidla će vjerojatno dodatno poremetiti američko maloprodajno tržište, na kojemu je zabilježeno 18 stečajeva tvrtki od 2014. godine.
Dva njemačka trgovačka lanca su također uzdrmala etablirane britanske lance poput Tesca i Wal-Martove britanske podružnice ASDA.
Izvršni direktor Aldija Jason Hart izjavio je u svibnju za Reuters kako lanac namjerava imati najmanje 21 posto niže cijene u odnosu na konkurente te kako će se usredotočiti na širenje asortimana privatnih brandova kako bi osvojili cjenovno osjetljive kupce.
"Mi rastemo u trenutku dok se drugi maloprodajni lanci bore za opstanak", kazao je Hart. Dodao je da su cijene u Aldiju bile do 50 posto niže u odnosu na tradicionalne lance prehrambenih namirnica, što je potez koji je slijedio najave o kreiranju cijena.
Najnovije širenje lanca trgovina će stvoriti 25 tisuća novih radnih mjesta, čime će Aldi postati treći najveći trgovački lanac u SAD-u, iza Wal-Marta i Krogera, kazao je izvršni direktor Aldija.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.