nova tvrtka
Air France osniva kompaniju kako bi konkurirali niskobudžetnim rivalima
Novi čelnik Air Francea Jean-Marc Janaillac, predstavljajući osnivanje nove zrakoplovne kompanije, naglasio da se konzorcij "bori na svim frontama", prenosi BBC.
Nova kompanija još nema ime, a Air France planira da će pružati usluge prijevoza u ekonomskoj i poslovnoj klasi. Kako bi konkurirala niskobudžetnim rivalima, piloti i posada bit će na drugačiji način zaposleni nego u glavnoj kompaniji, istaknuli su iz Air Francea.
Air France planira da će do 2010. nova zrakoplovna tvrtka imati 10 zrakoplova za prekooceanske letove. To će biti "odgovor grupe na državne zrakoplovne kompanije iz Perzijskog zaljeva, čije se poslovanje temelji na niskim troškovima proizvodnje", objavila je kompanija.
Taj projekt je znak da novi čelnik Air Francea želi vratiti tržišni udjel, nakon niza godina bolnih zatvaranja radnih mjesta i sukoba sa sindikatima.
"Status quo nije naša opcija. Moramo pokrenuti novu dinamiku kojom bi vratili nekadašnju vodeću poziciju na tržištu", naglasio je Janaillac.
No, sindikat SNPNC zabrinut je da u novoj zrakoplovnoj kompaniji osoblje neće imati jednaka prava i beneficije za isti posao te će biti „niskobudžetna“ upravo za svoje radnike.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.