novi rekord bez nesreće

2017. proglašena najsigurnijom za letove zrakoplovom u povijesti

Autor

dd/h

Godina na izmaku ostat će zabilježena kao najsigurnija godina za putnike zrakoplova u povijesti, objavila je mreža za sigurnost zrakoplovstva.

31.12.2017. u 13:29
Ispiši članak

Aviation Safety Network, grupacija sa sjedištem u Nizozemskoj, do nedjelje je zabilježila devet kobnih zrakoplovnih nesreća u kojima je poginulo 67 ljudi - 32 putnika i 35 ljudi na tlu. Prošle godine zabilježeno je 16 nesreća sa 103 smrtna slučaja. 

Osim toga, u nedjelju je postavljen rekord od 398 dana bez nesreće putničkog zrakoplova, te 792 dana bez nesreća u kojoj je izgubljeno više od 100 života. 

"Od 1997. prosječni broj zrakoplovnih nesreća bilježi postojan i dosljedan pad, velikim dijelom zahvaljujući sigurnosnom radu međunarodnih zrakoplovnih agencija poput ICAO-a, IATA-e, Zaklade za sigurnost leta i zrakoplovne industrije", istaknuo je predsjednik organizacije Harro Ranter. 

Nesreće u 2017. uključuju pet nesreća teretnih i četiri putničkih zrakoplova. 

"Ako uzmemo u obzir svjetski zrakoplovni promet od oko 36,8 milijuna letova, omjer je jedan smrtni slučaj na 9,2 milijuna letova", zaključio je Ranter. 

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.