EPIDEMIOLOŠKE MJERE
Zagrebački stožer: Od idućeg tjedna nastava na daljinu
Učenici viših razreda osnovnih škola i prva tri razreda srednjih škola u Zagrebu idući tjedan prelaze na online nastavu zbog epidemiološke situacije, odlučio je u četvrtak Stožer civilne zaštite Grada Zagreba na inicijativu Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Stožer je danas na on-line sjednici prihvatio predloženi novi model organizacije odgojno-obrazovnog procesa na području Zagreba u novonastalim uvjetima pandemije Covida-19, priopćeno je iz Gradske uprave.
Sukladno prijedlogu, u osnovnim i srednjim školama od 12. do 16. travnja nastava će biti organizirana po modelu A (u učionicama) za učenike od 1. do 4. razreda osnovnih škola te za učenike završnih razreda srednjih škola.
Za učenike od 5. do 8. razreda osnovnih škola te za učenike ostalih razreda srednjih škola prema modelu C, odnosno na daljinu.
U glazbenim školama prema modelu A i to samo individualna nastava instrumenta za sve učenike.
Ministar znanosti i obrazovanja Radovan Fuchs prethodno je danas najavio da učenici u Gradu Zagrebu i Zagrebačkoj županiji od ponedjeljka prelaze na C model nastave (online), kako bi se utjecalo na trenutnu epidemiološku situaciju.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.