NIJE IM TO TREBALO

Westgateu stigao brutalan odgovor na oglase o karticama: 'Sve glase na moje ime'

Autor

ts

I negativan marketing, dobar je marketing? Nakon što se društvenim mrežama proširio primjer ne baš pametnog marketinga, a iza njega stoji najveći shopping centar u Hrvatskoj - Westgate, stigla je i reakcija.

10.05.2023. u 11:45
Ispiši članak

Po Zagrebu i okolici su se pojavili jumbo plakati na kojima piše: "Opet mi je poštar zvonio u sedam ujutro za paket od ove, uzet ću joj karticu..." (Tomislav R., 32)

"Dođi s njegovom karticom u Westgate, mi te nećemo odati. Brzo rješenje". Uz sporne izjave nalazi se i fotografija "bijesnog muškarca".

No nije trebalo dugo za odgovor i to od direktorice Philip Morris Internationala, Nevene Crljenko. Ona je napravila svoju verziju plakata i oduševila građane.

"Kada je Westgate šoping centar stvorio sliku da žene služe da peglaju karticu svog muža, računajući da je i negativni marketing bolji od nikakvog i da je bolje da se priča, pa makar se pričalo loše, mogle bi PR agencije jednom za svagda naučiti da to nije uvijek točno. Na reklamu slijedila je reakcija, Nevena Crljenko je postavila Jumbo plakate u ZG. Svaka čast", napisao je na Facebook Stribor Marković, stručnjak na polju fitoterapije i aromaterapije.

Njegovu objavu je podijelila Tončica Čeljuska, voditeljica na HRT-u.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.