kvalitetna postprodaja
Važnost redovitog održavanja i kvalitetnog servisa bankarske opreme
Da jeftin proizvod nije uvijek i najbolji izbor u mnogim slučajevima postajemo svjesni tek kad se on pokvari. Izgubljeno vrijeme u čekanju servisera te trošak popravka znaju često pokvariti zadovoljstvo zbog 'dobro' obavljene kupovine.
To pogotovo znaju bankari kojima oprema izvan funkcije ne predstavlja samo trošak za vrijeme kad ne mogu obavljati posao, već i gubitak povjerenja klijenata ako kvar duže potraje. Zbog toga bi kvalitetna postprodaja trebala biti značajan kriterij prilikom donošenja odluke o kupnji određenog proizvoda a ne isključivo niska cijena.
A kako u Hrvatskoj funkcioniraju servisne usluge što se bankarske i sigurnosne opreme tiče, provjerili smo u Salonu bankarske opreme, koji poslovnicama u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Osijeku pokriva područje cijele države, kao i velik dio susjednih zemalja.
„Upravo nam mreža poslovnica omogućuje da možemo izuzetno brzo zadovoljiti sve zahtjeve naših klijenata, bez obzira gdje se nalazili ili koliko poslovnica imaju. Kupcima naših proizvoda pružamo kvalitetnu servisnu podršku s 18 educiranih servisera. Upravo je permanentno stručno usavršavanje svih djelatnika servisa izuzetno važno. Educirani serviseri ujedno su i savjetnici. Kod naših klijenata nastoje osvijestiti nužnost preventivnog održavanja opreme kao najoptimalnijeg rješenja za otklanjanje potencijalnih kvarova. Nažalost, kompleksnost današnjeg poslovanja otežava balans usluge i redovitog održavanja“, ističe generalni direktor i vlasnik SBO-a Mladen Ozimec.
Naglašava važnost uskladištenih rezervnih dijelova, što je od presudne važnosti za brzu intervenciju servisera.
„ Naše je skladište puno certificiranih strojeva i rezervnih dijelova. Mreža SBO-ovih poslovnica omogućava našim klijentima da uvijek rade s istom tvrtkom. Uz sve to, kontinuirano ulažemo u razvoj vlastitih znanja i slijedimo svjetske trendove u redovitom održavanju opreme kako kvarovi ne bi uzrokovali štetu u poslovanju naših klijenata.“, zaključuje Mladen Ozimec.
Za više detalja posjetite stranice Salona bankarske opreme - Ozimec.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.