vladajući zapošljavaju

Ured Vlade i Sabora zapošljava 11 djelatnika početkom iduće godine

Autor

Direktno.hr

14.10.2014. u 11:09
Ispiši članak

Krajem ove, odnosno početkom iduće godine 11 sretnika/ica dobit će priliku zaposliti se u državnoj službi, konkretno Uredu za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade, no broj djelatnika u konačnici se neće povećati, nego će, primjenom klauzule '2 za 1' biti manji, a ne krši se ni zabrana zapošljavnja u državnoj i javnim službama.

Ured za opće poslove javnim je natječajem zatražio 11 djelatnika, troje sa završenim sveučilišnim studijem i osam sa srednjom stručnom spremom i, u pravilu, s najmanje godinom iskustva, državnim ispitom i znanjem rada na računalu.

Kandidati koji zadovolje formalne uvjete proći će pisano testiranje te intervju, odnosno razgovor s komisijom za provedbu natječaja koju će imenovati ravnatelj Ureda za opće poslove Zvonko Matišić.

Plan je da se nakon provedenog postupka natječaj zaključi krajem godine, odnosno da se rješenja izdaju početkom 2015., ovisno o završetku sigurnosne provjere kandidata, rečeno je Hini.

Referenti za pismohranu, umjetnine, spiker

Putem javnog natječaja Ured traži zaposlenike za različite službe i odjele poput Odjela za vođenje očevidnika, rukovanje imovinom, inventarom i umjetninama.

Stručni referent u tom Odjelu "preuzima i potpisuje otpremnice kod preuzimanja namještaja i opreme, evidentira i obilježava imovinu inventurnim brojem, obavlja poslove premještanja, sređivanja i evidentiranja imovine, organizira odvoz rashodovanih osnovnih sredstava" itd.

Sistematizacija na tom radnom mjestu predviđa troje zaposlenih, no sada ih je samo dvoje, s tim da će jedna službenica uskoro imati uvjete za mirovinu, pa je nužno pravovremeno popuniti radno mjesto kako bi se napravila primopredaja poslova te novi zaposlenik uveo i osposobio za posao.

Slična je situacija i u Pododsjeku praćenja rada sjednica Hrvatskog sabora za koji se traži stručni referent/ica spiker/ica. Od troje sistematiziranih, jedna je službenica krajem rujna otišla u mirovinu, pa je popunjavanje neophodno, kažu iz Sabora.

Spiker, tumače iz Sabora, "obavlja poslove spikiranja na sjednicama te vrši sravnavanje prepisanog teksta s konceptom". "Uz to spikerice prate i rad pojedinih odbora, a često se desi da u danu ima po nekoliko sjednica odbora, te je istovremeno praćenje bilo komplicirano i za dosad zaposlena tri djelatnika".

Šira javnost spikerice prepoznaje kao osobe koje u sabornici sjede u blizini predsjedničkog stola i govornice i u mikrofon izgovaraju imena govornika.

Preraspodjele više nisu moguće

"Sve su preraspodjele već učinjene", odgovaraju mjerodavni na upit nisu li se zaposlenici za neka mjesta mogli naći boljom preraspodjelom, odnosno od kud potreba za tolikim brojem djelatnika.

Ured, rečeno je Hini, po sistematizaciji ima 318 radnih mjesta, a posljednjeg dana 2013. bilo ih je popunjeno 295. Trenutno je popunjeno 280 mjesta te Ured više nije u mogućnosti osigurati redovito obavljanje poslova preraspodjelom između postojećih službenika i namještenika jer su sve preraspodjele već učinjene. Pojedini su djelatnici doškolovani kako bi ih se moglo raporediti na pojedine poslove.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.