RTL potpuno podbacio

U top deset emisija HTV bez Dnevnika i Crno-bijelog svijeta

Autor

Direktno.hr

Program Nove TV u ožujku je bio najgledaniji u Hrvatskoj s 22,26 posto gledanosti, a slijede HTV1 sa 18,01 i RTL sa 14,15 posto gledanosti, podaci su posljednje mjesečne analize gledanosti televizijskih programa objavljene na stranicama Agencije za elektroničke medije (AEM).
10.04.2015. u 14:00
Ispiši članak

Prema istraživanju koje provodi specijalizirana agencija AGB Nielsen, najgledanija emisija u ožujku u ciljnoj skupini populacije starije od četiri godine bio je prijenos nogometne utakmice Hrvatska – Norveška na HTV2 sa 21,49 posto gledanosti, a druga najgledanija emisija, ujedno i najgledanija informativna emisija, bio je Dnevnik Nove TV od 22. ožujka s gledanošću od 19,35 posto.

U top deset najgledanijih emisija u toj ciljnoj skupini čak šest ih je HTV-ovih, a četiri su iz programa Nove TV. RTL već drugi mjesec zaredom nema niti jednu emisiju u top deset najgledanijih u toj ciljnoj skupini.

Prema istraživanju, nastavlja se porast gledanosti glavnog programa Hrvatske televizije - HTV1 je u siječnju imao 16,95 posto, u veljači 17,83, a prošlog mjeseca 18,01 posto gledanosti, a u porastu je i gledanost HTV 2 sa 6,05 na 6,74 posto. S druge strane, nastavlja se pad gledanosti ostalih programa Hrvatske televizije - HTV3 nastavlja pad ispod dva posto gledanosti i sada je na samo 1,57 posto, a HTV4 zaustavio se na 3,24 posto gledanosti.

Glavni aduti nove proljetne međusheme HTV-a koja je startala u ožuku - dramska serija "Crno bijeli svijet" i novi središnji jednosatni Dnevnik nisu ostvarili gledanost koju redovito imaju dramske i informativne emisije konkurentskih televizija.

Primjerice, "Crno bijeli svijet" nije ušao u top deset najgledanijih emisija u ciljnoj skupini cijele populacije, a u ciljnoj skupini gledatelja od 18 do 49 godina bila je na trećem mjestu sa 14.14 posto gledanosti iza serije "Kud puklo da puklo" konkurentske Nove TV s 15,21 posto gledanosti.

Istovremeno, dugo vremena najavljivani novi Dnevnik HRT-a nije ušao u top deset emisija niti jedne ciljne skupine u istraživanju, s druge strane - Dnevnik Nove TV emitiran 22. ožujka imao je čak 19,35 posto gledanosti.

Prema istraživanju koje provodi specijalizirana agencija AGB Nielsen, gledatelji su u ožujku proveli 7,5 posto više vremena ispred televizijskih ekrana nego u istom razdoblju prošle godine. Prema podacima koji su reprezentativni za kompletnu populaciju stariju od četiri godine koja živi u kućanstvu s ispravnim televizorom (4.090.004 stanovnika), prosječan broj minuta gledanja televizijskog programa po pojedincu u ožujku je iznosio 285 minuta, a u istom razdoblju prošle godine iznosio je 265 minute.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.