ČAK 33 GODINE RADIO U STRUCI

Strojovođa koji je poginuo kod Novske bio je iskusan u svom poslu, a prije nekoliko godina već je upozoravao na probleme

Autor

hk

Tri osobe izgubile su život u strašnom sudaru vlakova u naselju Rajić između Novske i Okučana. Među njima je i strojovođa Mario Gusak s 33 godine staža, gotovo pred mirovinom. 

10.09.2022. u 16:46
Ispiši članak

Gusak je u izjavi za Jutarnji list 2019. godine ukazao na probleme unutar Hrvatskih željeznica. Prepričao je kako su mu u vožnji znali otpadati dijelovi kočionog sustava.

"Bilo je poput bombe. Mislio sam da mi je netko nešto postavio pod lokomotivu. Cijela lokomotiva se izdignula s tračnica i tresnula natrag. Odmah sam zaustavio vlak i u šoku izišao iz lokomotive vidjeti što se dogodilo. Protrnuo sam i tada sam shvatio što se moglo dogoditi", prepričao je tada Gusak što mu se dogodilo 2017. godine. 

Rekao je kako je tada bila sreća što je usporio jer da se ta situacija dogodila pri brzini od 100 kilometara na sat ili većoj da bi to bila velika tragedija. 

Iako tvrtka demantira njegove navode, on tvrdi kako je zbog tih izjava upao u velike probleme. 

 

 

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.