'NEMOGUĆE OSIGURATI DISTANCU'

Šprem kritizira Ministarstvo: Tisuću je pitanja i nepoznanica, a imamo dva radna dana za pripremu i dolazak učenika u škole

Autor

bkk/h

Predsjednica Sindikata hrvatskih učitelja (SHU) Sanja Šprem ocijenila je u četvrtak da je Ministarstvo obrazovanja zakazalo jer nije dalo konkretnije upute oko povratka učenika nižih razreda u škole, istaknuvši da oko toga postoji mnogo pitanja i nepoznanica. 

21.05.2020. u 11:35
Ispiši članak

"Resorno ministarstvo je ovakvim pristupom zakazalo, prema roditeljima, zaposlenicima u obrazovanju i poslodavcima. Svi smo u neobranom grožđu, tisuću je pitanja i nepoznanica, a nitko u ovom momentu ne zna kako će to biti", kazala je Šprem poslije sastanka u Ministarstvu rada i mirovisnkog sustava. 

Prema uputama HZJZ za vrtiće i razrednu nastavu od 25. svibnja, povećava se broj djece u vrtićkim i razrednim skupinama, učenici u školu mogu dolaziti sami, a izjava roditelja više nije potrebna.

Preporučen je rad u skupinama između 15 i 20 djece, ali uz napomenu da 20 ne mora biti maksimalan broj djece u odgojno-obrazovnoj skupini.

Šprem je kazala da je ponedjeljak blizu i da će "vidjeti što će biti", no istaknula da je praktički nemoguće osigurati distancu od metar i pol u malim učionicama na 30 učenika.

Kritizirala je i Ministarstvo obrazovanja, kazavši da nije izdalo konkretnije upute, a da je HZJZ nove upute objavio u srijedu, ostavivši dva radna dana za pripremu i dolazak učenika nižih razreda u osnovne škole. 

"Mislim da to nije korektno, jučer je sindikat zaprimio tisuću upita, ne samo od zaposlenika, nego i od roditelja", kazala je. 

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.