ČETVORKE POSTALE PETICE?

Sanja Musić Milanović intervenirala zbog ocjena svog mlađeg sina nakon zaključivanja, roditelji vidjeli promjene u e-Dnevniku?

Autor

vm

Sanja Musić Milanović, supruga predsjednika Republike Zorana Milanovića, navodno je izvršila pritisak na ravnateljicu zagrebačke Klasične gimnazije Zdravku Martinić-Jerčić kako bi se već zaključene dvije ocjene njezina mlađeg sina.

04.07.2022. u 20:59
Ispiši članak

Ocjenu su iz četvorki promijenile u petice, a  ispravljene su, piše Jutarnji list, gotovo tjedan dana od završetka škole.

U toj priči već tjedan dana bruje profesori i roditelji jedne od najuglednijih zagrebačkih srednjih škola, a znakovito je da su se ocjene iz ista dva predmeta, matematike i latinskog jezika, "misteriozno" dizale i kod još desetak učenika.

Spomenuti portal piše da su im se javili i neki od roditelja koji su vidjeli iznenadne promjene u e-Dnevniku svoje djece koje nisu tražili.

Umirovljena profesorica kaže da je Sanja Musić Milanović istu stvar pokušala napraviti i prije, za svog starijeg sina.

S Pantovčaka su, piše Jutarnji, dostavili dopis prve dame ravnateljici, tvrde da nije urgirala za višu ocjenu svog sina.

 Sanja Musić Milanović poslala mail ravnateljici škole

Iz Ureda predsjednika proslijedili su i cijeli e-mail koji je Sanja Musić Milanović poslala ravnateljici škole, sinovu razredniku i školskoj psihologinji 24. lipnja u petak, nešto prije 15 sati, četvrti dan nakon što je ocjena iz matematike zaključena i treći nakon završetka nastave. U njemu se navode sve nepravilnosti koje su se tijekom godine navodno događale na nastavi iz matematike zbog kojih je učenicima, kako se navodi, bilo teško pratiti nastavu i usvojiti gradivo no tvrdi se i da nije bilo traženja viših ocjena.

Sadržaj maila koji je Musić Milanović slala ravnateljici prenosimo u cijelosti:

"Poštovana gospođo

Martinić-Jerčić,

ovime Vas i pisano obavještavam o mnoštvu nepravilnosti koje su vezane uz rad predmetne nastavnice matematike, a koje su uzrokovale zakidanje djece za nastavno gradivo, a potom i za ocjene.

Ukratko ću ih pobrojati:

– izostanak predmetne nastavnice matematike zbog pripreme za stručni ispit u trajanju od nekoliko tjedna, bez osigurane zamjene

– pisana provjera po njezinom povratku na nastavu za neodržano gradivo, odnosno za cca 20 posto održanoga nastavnog gradiva

– greška pri postavljanju zadatka u pisanoj provjeri, koju rješava davanjem novog zadatka (za koji mi Vi, ravnateljice, kažete da nastavna profesorica matematike kaže da nije novi, nego da su samo nove brojke u zadatku, što je, naravno, novi računski zadatak), a čime oduzima oko 10 minuta od ukupnog vremena i diskriminira učenike koji su pisali tu grupu (5-7 minuta trebalo je mojem sinu da bude siguran da je zadatak krivo postavljen i postavi upit predmetnoj nastavnici matematike, 1-2 minute trebalo je predmetnoj nastavnici matematike da ustanovi grešku i zada nove brojke koje će biti moguće izračunati i dodatne 2-3 minute učenicima za novi izračun, što je raspon od osam do 12 minuta). Navodi da su mogli dodatno pisati provjeru pod velikim odmorom, učenici to nisu naveli. Treća strana nije bila prisutna

– odlazak na godišnji odmor dana 17. lipnja 2022., na dan kada imaju predzadnji sat matematike

– neodržani puni zadnji sat nastave na kojem samo zaključuje ocjene i pusta ih doma nakon 20 minuta, o čemu postoji zapis kod osiguranja o vremenu ulaska u automobil, a to mogu i osobno potvrditi jer sam u 13:40 bila doma kad je moj sin došao iz škole koja mu je trebala trajati do 14 sati. Napominjem da to radi, odnosno ne pruža mogućnost ispravka zadnji sat i čak ih na pola nastavnog sata pušta doma usprkos činjenici da na predzadnji sat na kojemu bi možda dozvolila ispravak nije došla jer je bila na godišnjem odmoru

– ponudila je trima učenicima da pišu za odličnu ocjenu test iz cjelokupnog gradiva matematike, koje uključuje i gradivo koje nije ispredavala ni ona, niti zamjena, jer škola nije uspjela osigurati zamjenu. Neispredavano gradivo kojega je pismeno provjerila i zbog čega je i nastala ova situacija, odnosno, čisto matematički gledano, aritmetički prosjek za vrlo dobar. I dalje ostaje potpuno nejasno kako je moguće dozvoliti pisanu provjeru gradiva za koje nije održana nastava, odnosno kako je moguće tu ocjenu računati u prosjek na isti način kao i ocjene za koje je nastava održana u punom obimu.

Neuzimanjem ocjene iz provjere u izračun zaključne ocjene, ocjene za gradivo koje nije održano zbog višetjednog izostanka predmetne nastavnice matematike i nepronalaženja zamjene za vrijeme njezina izbivanja kod mojega bi sina dovelo do aritmetičkog prosjeka ocjena za odličan. Dakle, osim što je zakinut za znanje, zakinut je i za ukupnu ocjenu iz istoga razloga, višetjednog izostanka predmetne nastavnice matematike s nastave bez osigurane zamjene.

Uz to, predmetna nastavnica matematike nije dala tijekom cijele godine niti jednu ocjenu iz zalaganja, čime šalje jasnu poruku da se ne treba truditi i raditi. Razredniku je, kako mi je sam rekao, rekla da bi trebala dati ocjenu ili ocjene iz zalaganja jer se (ime djeteta), kao jedan od rijetkih, zalaže. Ali nije. Ravnateljica mi je rekla da taj element ocjenjivanja više nije nužan. Iako ocjena iz zalaganja nije nužna, nego preporučljiva, jasno govori o odnosu prema trudu i zalaganju učenika.

Uz sve gore navedeno, a svjesna da se brojnim učenicima dižu ocjene, nije mi jasan ovakav stav ne samo predmetne nastavnice matematike nego i cijele stručne službe koja svjesna svih nepravilnosti ne čini ništa osim daljnjeg zakidanja učenika. Zašto postoje dvostruki kriteriji u istoj školi, zašto se nekima izlazi u susret dizanjem ocjena, a u ovom slučaju se svjesno grubih pedagoških propusta i dalje zakida i kažnjava učenike!?

Želim biti jasna da niti jednom nisam ni usmeno, a niti sada pismeno zatražila da se ocjena zaokruži na odličan, samo tražim objašnjenje za sve uočene nepravilnosti koje učenike zakidaju kako u znanju, tako i u ocjenama, a za što nisu krivi i na što nisu mogli utjecati ni oni, niti mi, roditelji.

Napominjem da nisam išla na razgovor s predmetnom nastavnicom matematike jer je razrednik rekao da za time nema potrebe u ovom trenutku i da će on razgovarati.

Na brojne pedagoške propuste predmetne nastavnice matematike, pravodobno i u više navrata, upozoravala sam usmeno od listopada 2021. godine i razrednika i stručnu suradnicu pedagoginju.

U iščekivanju Vašeg pisanog odgovora kao odgovorne osobe kako za zakonitost rada škole u cjelini, tako i za rad nastavnika koji u njoj rade, srdačno Vas pozdravljam. Sanja Musić Milanović"

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.