ODLUKA VIJEĆA ZA ELEKTRONIČKE MEDIJE

Radio 101 izgubio koncesiju, novi koncesionari povezani su s dobro poznatim imenima, a u cijeloj priči spominje se i Kutle

Autor

al

Vijeće za elektroničke medije je na 30-21 sjednici održanoj 28. srpnja 2021. donijelo odluku o izboru najpovoljnijeg ponuditelja temeljem Obavijesti o namjeri davanja koncesija broj 3/21 za područje Grada Splita (G-ST2). 

28.07.2021. u 13:47
Ispiši članak

Kao najpovoljniji ponuditelj, temeljem provedenog postupka tajnog glasovanja, jednoglasno je izabrano Sveučilište u Splitu. Navedenom odlukom Sveučilištu u Splitu dodjeljuje se radijska koncesija na predmetnom području na razdoblje od 11 godina.

Na istoj sjednici, Vijeće za elektroničke medije donijelo je odluku o izboru najpovoljnijeg ponuditelja temeljem Obavijesti o namjeri davanja koncesija broj 5/21 za područje Grada Zagreba i Zagrebačke županije (Z-ZG2); 101,0 MHz.

Kao najpovoljniji ponuditelj, temeljem provedenog postupka tajnog glasovanja, izabrano je trgovačko društvo TOP RADIO d.o.o. i to sa šest glasova. Jedan glas dobio je ponuditelj ZWEI 01 d.o.o. Navedenom odlukom trgovačkom društvu TOP RADIO d.o.o. dodjeljuje se radijska koncesija na predmetnom području na razdoblje od 15 godina.

Ukupno osam ponuditelja

Podsjetimo, ukupno je bilo osam ponuditelja. 

Na frekvenciji 101 MHz do ponoći 31. svibnja emitirao je nekad kultni Radio 101 čiji je vlasnik Thomas Alexander Thimme izgubio koncesiju i ''ispao'' iz etera jer je na ranijem natječaju tijekom svibnja VEM odbio njihovu ponudu zbog nepotpune dokumentacije. Radio 101 d.o.o, tvrtka tog njemačkog poduzetnika, predala je izvan roka potvrdu o podmirenju poreznih obaveza, kao i nedostatnu potvrdu o osiguranom novcu za tromjesečno poslovanje. Osim toga, u medijima su se navodili nagomilani dugovi ''Stojedinice'', ali i blokade poslovanja.

Drugi ponuditelj na tom ''propalom" natječaju bio je Top radio d.o.o čiji je u sudskom registru upisani vlasnik Ivan Jurić Kaćunić prije odlučivanja o koncesiji iznenadno povukao svoju ponudu.

No, taj isti Top Radio, kao i Radio 101, ipak su se javili na ponovljeni postupak dodjeljivanja koncesije koji je VEM pokrenuo već 9. lipnja, ali su ovaj put, pomalo neočekivano, dobili i još šest konkurenata među kojima su i tvrtke nekih moćnih hrvatskih poduzetnika.

Ipak, sada je Top Radio ipak dobio koncesiju. 

Tko su imena koja se spominju

Vlasnik i direktor Top radija je Jurić Kaćunić, samoproglašeni 'vodeći radijski strateg' koji je prema sudskom registru povezan s tridesetak tvrtki iz radijskog biznisa, a većini je i vlasnik. Iako je neko vrijeme bio i vlasnik popularnih radijskih postaja kao što su Antena i Extra FM, nikad nije dao intervju u kojem bi  objasnio kako je stekao te medije", rekao je ranije novinar Saša Paparella za Hinu.

Dodaje i kako s u ovom slučaju treba osloniti na javne izvore.

''Iz sudskog registra može se saznati da je Jurić Kaćunić poslovni partner Ivana Pripuza, sina poduzetnika Petra Pripuza, istog onog kojeg je Miroslav Kutle preko Nacionala nedavno javno optužio da mu je oteo vlasništvo u nekoliko popularnih radio postaja. U tim je medijima odbjegli tajkun godinama držao vlasničke udjele preko tajnih ortačkih ugovora ili paravan-vlasnika kao što je navodno Jurić-Kaćunić. Kutle tvrdi da ga je on iznevjerio i prešao na stranu obitelji Pripuz ", zaključio je Paparella.

Za 101 MHz ponovno je ponudu dao i njemački vlasnik Radija 101 d.o.o, koji su nakon gašenja ''stojedinice'' u radijskom eteru nastavili emitirati preko online streaminga.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.