PRIPAZITE
Primijetila ogroman propust na blagajni hrvatske trgovine: 'Nismo stigli promijeniti'
Brojni kupci žale se na razne propuste u hrvatskim trgovačkim lancima.
Čitateljica je za portal Direktno otkrila kako je u jednoj hrvatskoj trgovini doživjela popriličnu neugodnost. Ispričala je kako je jedna cijena proizvoda bila na polici, dok je potpuno drugu morala platiti na blagajnu.
U nastavku je objasnila kako se zbog toga obratila trgovkinji u istoj trgovini kako bi je upozorila da je cijena na polici potpuno drugačija od one na blagajni. Odgovor trgovkinje bio je: "Nismo to stigli promijeniti".
Čitateljica se sljedećeg dana uputila u istu trgovinu i vidjela da ispod proizvoda ponovno stoji pogrešna cijena. Rekla je kako se opet obratila trgovkinji s istom zamolbom, a odgovor je glasio: "Ne stižemo".
FOTO: Pixabay (Ilustracija)
Ovakve situacije nisu rijetkost
To kako su cijene proizvoda drugačije od onih koje na kraju platimo na blagajni, žali se sve više građana. Potrošači su uz poskupljenje cijena od 50 posto zbog inflacije doživjeli veliki šok u financijskom smislu, a uz to su primorani doživljavati ovakve i slične situacije u trgovinama.
Druga čitateljica je za portal Direktno otkrila kako je doživjela sličnu situaciju u jednoj drugoj trgovini u Hrvatskoj. Na polici je uzela toaletni papir koji je koštao oko dva eura, a dok je došla na blagajnu ispostavilo se da je prava cijena i više nego duplo veća. Prava cijena proizvoda bila je četiri i pol eura.
Domaća trgovina malo se zaigrala pa ispričala: Građani će moći dobiti bonove čak i bez računa
Zbog toga se obratila prodavačici u trgovini, a kao i prethodna čitateljica dobila je nevjerojatan odgovor. Prodavačica je čitateljici na upit o tome zašto je to tako odgovorila: "Što bismo mi tu morali prenoćiti?". Sve je više ovakih slučajeva, a pravo je kupaca znati točan iznos proizvoda.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.