NEPOŠTENA PRAKSA

PRIJEVARE POJEDINIH UGOSTITELJA Novootvoreni restoran ujedno i najbolji u Zadru

Autor

iz

Nekadašnji noćni klub u Zadru pretvorio se u restoran, a da mu je krenulo više nego dobro, svjedoči rekordan broj pozitivnih ocjena na jednom od najutjecajnijih internetskih servisa, gdje korisnici usluga restorana i barova ostavljaju svoje ocjene temeljene na dojmovima koje je na njih ostavio taj ugostiteljski objekt.

13.06.2019. u 12:50
Ispiši članak

Iako u tome nije ništa neobično i sporno, jer su već odavno takve recenzije postale najmoćnije 'oružje' restorana i barova u borbi s konkurencijom, neki zadarski ugostitelji upozoravaju da se u posljednje vrijeme pojavljuju prijevare u davanju recenzija i ocjena. Pitaju se kako je moguće da neki tek otvoreni lokal ima već gotovo stotinjak ocjena izvrstan. S takvim se ocjenama tek otvoreni restoran automatski popeo na listu najboljih restorana u Zadru, a oni koji rade godinama zaostaju daleko iza novopečenog.

Među ugostiteljima kruži uvjerenje da se prijevara sastoji u tome što se pomoću određenih internetskih alata, a i nešto novca, mogu vrlo lako 'kupiti' pozitivne recenzije koje onda dovode goste kao pčele na med, piše zadarski.hr. Nešto slično lajkovima na društvenim mrežama tako i restorani i barovi sebi 'bildaju' recenzije i na umjetan, a zapravo nepošten način, stječu naklonost publike i - novac.

"Čuo sam za takve primjere, kolege ugostitelji se žale da neki u vrlo kratko vrijeme znaju dobiti ne na desetke i stotine, već i na tisuće odličnih recenzija i ocjena. A to je zapravo lako raskrinkati. Trebalo bi usporediti broj fiskaliziranih računa toga lokala, s brojem najviših recenzija u istom razdoblje, pa bi se vrlo lako vidjelo tko ima više recenzija od računa i tko vara, a tko je prevaren, što bi trebalo biti čak i kažnjivo. Zapravo, u svemu ovome nisu meta ugostitelji koliko – gosti, jer oni se dovode u zabludu. Ugostitelji trpe ekonomsku štetu, ali se goste vara, a takvi slučaju uopće nisu usamljeni, kaže Robert Kovačević, zadarski ugostitelj i predsjednik Ceha ugostitelja.

Ako želite u što kraćem vremenu zaraditi što više odličnih ocjena na Trip Advisoru ili pak 'sakupiti' što veći broj pratitelja na Instagramu i Facebooku, za to u današnje moderno vrijeme itekako ima načina. Doslovno je potrebno nekoliko klikova mišem i kreditna kartica koja će vam omogućiti online kupnju i vaši izvrsni osvrti uskoro će se pojaviti na Trip Advisoru. Preko raznih internetskih stranica mogu se kupiti osvrti i to po cijeni od tri dolara nadalje.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.