CIJENU OPRAVDAO NAPLATOM PARKINGA

POŽALILI LJETOVANJE U HRVATSKOJ Evo koliko su Šveđani platili za taksi od Zadra do Splita

Autor

bl/Ana Franić/Slobodna Dalmacija

Turistički djelatnici se na sve način bore kako bi privukli inozemne turiste i ostvarili kakav-takav rezultat. No, zato se uvijek nađu pojedinci koji se svojim ponašanjem pobrinu da malobrojnim gostima prisjedne ljetovanje u Hrvatskoj, piše Slobodna Dalmacija.

24.07.2020. u 19:54
Ispiši članak

Dolazak u Lijepu našu sigurno je prisjeo paru iz Švedske koji je u četvrtak stigao na Jadran, a prijevoz iz zračne luke Zadar do Splita naplaćen im je čak 3250 kuna!

"Žalosna je ova situacija i našim gostima ostavlja ružnu sliku o destinaciji. Čim su izišli iz aviona su ih realno oderali. Prvi kontakt s Hrvatskom im je bio taksist koji im je naplatio uslugu prijevoza 3250 kuna. Nije u redu naplatiti neku uslugu nerealno, samo zato što je riječ o turistima koji dolaze, primjerice iz Švedske, gdje je standard znatno bolji nego kod nas", smatra Milivoj Topić, predsjednik Ceha prijevoznika pri Obrtničkoj komori u Splitu.

Cijenu opravdao plaćanjem parkinga

Topić objašnjava kako je vozač nevjerojatnu cijenu opravdao plaćanjem parkinga u zračnoj luci.

"Sve ovo što nam se danas događa donijela je liberalizacija taksi-tržišta. Svaka kuća danas ima vozača taksija, a razlike su velike. Nije isto biti profesionalni vozač ili nakon redovitog posla sjesti u auto i obavljati usluge prijevoza kako bi zaradili malo više novca. Najveći problem je što nema kontrole i svatko namješta cijene kako njemu paše. Imamo najneurednije tržište u Europi" objašnjava Slobodnoj Topić.

Dodaje kako cijena od 3250 kuna odgovara za putovanje od Splita do Zagreba, a ne od Zadra do Splita.

"Prije liberalizacija cijena za prijevoz od Zadra do Splita je bila oko 1300 do 1400 kuna, za jednog do četiri putnika u automobilu. U Splitu smo imali slučajeve da se put od centra grada, Rive, do 'Radissona' naplaćivao po 400 kuna, a do hotela 'Le Méridien Lav' 700 kuna.

Obrtnička komora cijelo vrijeme od liberalizacije ukazuje na ovo, ali nitko nije imao sluha. Svi su se povodili tezom da će tržište samo regulirati cijene i zato se sada suočavamo s ovakvim primjerima. Konstantno se borimo protiv toga i nadamo se da ćemo u dogovoru s Ministarstvom prometa pronaći nekakvo rješenje", ističe predsjednik Ceha prijevoznika.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.