GOTOVO 100.000 TONA ČELIKA
VIDEO: POVIJESNI PROJEKT Inženjer objasnio koji radovi slijede na Pelješkom mostu nakon spajanja
U srijedu, točno u ponoć, specijalna derik dizalica upasat će 250 tona težak čelični segment, posljednji u nizu na Pelješkom mostu. Inženjer Hrvatskih cesta Davor Perić od prvih je dana na gradilištu.
''Čast i zadovoljstvo je raditi na ovakvom projektu. Mi večeras završavamo ugradnju posljednjeg segmenta čelične rasponske konstrukcije. Ona sama teži 33.700 tona, a kada bismo pribrojili tome još i ranije ugrađene čelične pilote i svu armaturu, došli bismo od gotovo 100.000 tona čelika samo na mostu. Također je ugrađeno i gotovo 70.000 kubika betona'', rekao je Perić za N1.
Probleme u gradnji izazvala je i pandemija korona virusa.
''Najveći problem je predstavljalo zatvaranje dva pogona u Kini u kojima se proizvodila cijela rasponska konstrukcija pa je u jednom periodu došlo do kraće obustave radova, a onda je bio problem i dolaska radne snage, varioca, no uspjeli smo prebroditi sve to i danas spajamo most'', kazao je Perić.
Most se danas spaja, no još je dosta radova do završetka. ''Kompletan završetak očekujemo krajem prvog mjeseca iduće godine, a puštanje prometa uvjetovano je završetkom pristupnih cesta'', rekao je Perić te dodao koji su još radovi na mostu potrebni:
''Čeka nas opremanje mosta, asfaltiranje, zaštitne ograde, ograde za zaštitu od vjetra te ostala oprema za upravljanje i nadzor prometom. Na mostu će biti 24 kamere za videonadzor, rampe, signalizacija i sve ostale instalacije potrebne za to''.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.