NACRTAO IM OBJAŠNJENJE

POTPUNO GA IZBACILI IZ TAKTA Umirovljeni pilot odgovorio MORH-u: Ako to ne znate o MIG-ovima, onda...

Kao što smo ranije pisali, Selak je rekao da je MIG-ovima 2023. krajnji rok i potom se osvrnuo, kako je rekao, na izjavu ministra Banožića: "Ministar Banožić je rekao da MIG-ovi ne mogu letjeti noću. Reći ću ministru da imam 600-700 sati leta noću. Dakle, MIG-ovi mogu letjeti noću", kazao je Selak. 

Na njegovu izjavu regiralo je Ministarstvo obrane. "Borbeni avioni MIG-21 nisu opremljeni za provedbu zadaća noću. Avion MIG-21 koristio se u operativnoj uporabi u gotovo 50 zrakoplovstava širom svijeta, a neke zemlje kao Republika Hrvatska koriste ga još i danas."

U utorak je ponovno reagirao i sam Selak. U poduljoj objavi na Facebooku, potaknut postupkom ljudi iz MORH-a, objavio je nekoliko stranica priručnika za let MiG-om 21. U njima su opisane procedure za let noću i fotografija, a opisao je i vlastita iskustva pri čemu nije štedio one koji su odgovorili na njegovu raniju tvrdnju.

Njegovu objavu prenosimo u cijelosti:

"Dakle da odgovorim, ne ministru jer on to ne treba niti znati, nije njegovo da zna kalibar tenkovske granate, brzinu ispaljenog zrna iz jurišne puške, ili može li ili ne može mig šibnuti raketu...i to još noću. Ali oni koji u javnost istupaju u ime MORH-a to moraju znati, ako ne znate onda pitajte, ako ne želite pitati onda ste nesposobni, ako to radite namjerno onda čovjeku 'sapunate dasku', četvrtog nema, ili ima ali onda ste nesposobni uhljebi.

Citiram vas: 'Borbeni avioni MiG 21 nisu opremljeni za provedbu zadaća noću...' i onda bla, bla, gdje i tko ga koristi i koristio.
Dakle ovo je strašno, da ne odgovorim ja , neka vam odgovori knjiga uputa pilotu za upravljanje avionom L -17 (MiG 21 bis) prva stranica, eto vam slika, pročitajte što piše... Danju i noću gospodo, to piše. Još jednom 'oprema osigurava letenje danju i noću'.

Idemo dalje kroz knjigu, jer one služe za čitanje, ova za učenje, napisana na krvi poginulih koji su ga u početku i tijekom eksploatacije koristili. Sljedećih par slika iz iste knjige (svetog pisma za pilote, znalci moji) govori 'a kako se to leti noću', kako s kabinom, pokretanje, voženje, polijetanje, slijetanje pa i o osobenostima kad nemaš rasvjetu koju bi trebao imati (eto ide i bez toga). Kome da vjerujemo??? Pilotskom svetom pismu ili vama ekspertima?

Drugi citat, ono da uhljebi pokažu kako može i gore: 'S obzirom na zahtjeve primarno je konstruiran za presretanje velikih ciljeva koji slabo manevriraju (bombarderi) u dnevnim uvjetima i zbog toga nije opremljen za zračnu borbu na srednjim i velikim daljinama (ma što to značilo-moj dodatak), kao ni za borbena djelovanja noću. Alo ljudi, uhljebi, ovo je bis, ima radar (skroman doduše) nosi rakete s TG (zajebana) R-60m ili bez m, ima top (23 u milimetrima), ima pojačan motor, dopunski forsaž-to je ono kad misliš da je požar, a ono motor gura tako da ga ne obuzdavaš ni sa 7-8g, ma o čemu to ja? Evo vam knjiga 2 'Metodsko uputstvo za borbenu primjenu aviona L-17' (MiG 21 bis). I odmah na početku kako i treba: 'namijenjen za borbu u zraku protiv svega što leti, DANJU AND NOĆU, a bogami i po ciljevima na zemlji danju, ali i noću u PMU (povoljni meteo). Pitate se 'sučim' -pa eto piše , dao sam vam, stranica iza-vođeno raketno naoružanje, u stvari samo se vodi, ispališ i 'a je to' - imamo je R-60m ili bez m, pročitajte o njoj, piše sve, piše da je šibneš i pri 7g (na bombarder koji vitla s tim g 😂😂😂😂, piše da avion i naoružaraubašubaš od zemlje (nije ravna ploča) do praktičnog vrhunca (0 met18000metaratar jel čitate)??

Piše u knjizi, ja vjerujem napisanom jer sam to sve primjenjivao... i više od toga pa i 30 posto. I hvala onom koji ga je napravio,  zato sam živ, eto vam i moje osposobljenje iz '84. onog vijeka za borbeno djelovanje noću, alo noću, pa kako to (jbga) može se, ima se, a eto ima i pečat.

E da i u HR se letjelo noću, obučih čini mi se četiri, pet  pilota i to baš na avionu koji ne može po noću, dečki šibali i samostalno, no da bi avioni letjeli moraš imati rezervne dijelove, motore, opremu, razrađen sustav u koji moraš ulagati ne onoliko koliko si ulagao od kraja rata do sada, nego puno, puno više.

Naravno ako želiš da ti naziv bude HRZ, a ne HVZ ili HHZ (ove srednja slova su ratno, vatrogashelikeliopterskorsko zrakoplovstvo).

I na kraju, eto jedna noćsa noćnog leta avionom koji ne može noću, imam ja i barem koji sat i videa, al' ne da mi se tražit, i đeronimooomooo🦈🦈 i par fotki za ekipu koja me demantira čisto da skuže što je što na avionu. Pozdrav svima, đeronimooooimoooo!c🇭🇷🇭🇷❤️❤️👍👍", stoji u Selakovoj Facebook objavi.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.