NOVA PRAVILA

OVO SVI OTOČANI MORAJU ZNATI Evo kako do nove iskaznice za jeftiniji prijevoz i koliko košta

Autor

lb

Agencija za obalni linijski pomorski promet obavještava otočane da u listopadu ove godine istječu prve otočne iskaznice za povlašteni prijevoz osoba i vozila.

24.08.2019. u 10:00
Ispiši članak

Kako bi korisnici i dalje ostvarivali svoja prava trebaju podnijeti zahtjeve za izdavanje novih otočnih iskaznica u obližnjim poštanskim uredima, a nove iskaznice će se ponovno izdavati na razdoblje od pet godina.

"Ističemo da će korisnici nakon što predaju zahtjeve za izdavanje otočne iskaznice, karte za povlašteni prijevoz moći kupovati 'starom' aktivnom otočnom iskaznicom dok zahtjev za 'novu' otočnu iskaznicu ne bude obrađen kroz sustav", priopćili su iz Agencije.

Nakon što zahtjev bude obrađen, do isporuke 'nove' iskaznice u poštanski ured, povlaštene karte će se kupovati potvrdom o predanom zahtjevu koju izdaje Pošta prilikom zaprimanja zahtjeva.

Bitno je napomenuti i da korisnici mogu nove zahtjeve podnijeti najranije 90 dana prije isteka postojeće otočne iskaznice. Datum do kada vrijedi otočna iskaznica je naznačen na iskaznici, a potvrda o predanom zahtjevu počinje vrijediti nakon petog dana od dana predaje zahtjeva.

Za izdavanje nove otočne iskaznice za osobu korisnik mora uplatiti 65 kuna odnosno za iskaznicu za vozilo i 80 kuna za vinjetu.

"Korisnike pozivamo da predaju zahtjeve na vrijeme, odnosno, najkasnije tjedan dana prije isteka postojeće iskaznice, kako ne bi ostali bez mogućnosti korištenja prava na povlašteni prijevoz. Također, skrećemo pažnju korisnicima da ukoliko imaju aktivan račun kod brodara Jadrolinija (tzv. prepaid) da prilikom preuzimanja 'nove' otočne iskaznice obavezno obavijeste brodara o 'novoj' iskaznici i serijskom broju kako bi se otvoreni račun povezao s novoizrađenom otočnom iskaznicom. Kontakt brodara je [email protected]", stoji u obavijesti Agencije .

Na sljedećoj poveznici nalazi se popis poštanskih ureda u kojima korisnici mogu predati svoje zahtjeve za otočne iskaznice, a koje će im u roku tri tjedna biti isporučene u poštanski ured u kojem je zahtjev podnesen. Korisnici su dužni preuzeti pristiglu otočnu iskaznicu u poštanski ured.

Popis poštanskih ureda za zaprimanje zahtjeva za izdavanje otočnih iskaznica možete pronaći ovdje.

Za sve informacije korisnici se mogu obratiti Agenciji za obalni linijski pomorski promet na kontakt telefone 021/329-371 i 021/329-372 ili e-mailom na adresu: [email protected].

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.