ZA GRADONAČELNIČKO MJESTO NATJEČE SE 13 KANDIDATA

OTVORENO O IZBORIMA U RIJECI Miletić: Autobusni kolodvor je nama Riječanima kao neka nedosanjana žena o kojoj se stalno iznova priča...

Autor

al/HRT

Desetljećima su u Rijeci bile dosadne izborne utrke jer je ishode bilo lako predvidjeti. Bila su dva mandata Slavka Linića i šest Vojka Obersnela. Danas je situacija sasvim drugačija, jer su sve opcije otvorene, a za gradonačelničko mjesto je 13 kandidata.

31.03.2021. u 22:35
Ispiši članak

Što je potrebno Rijeci i tko ima najviše šanse ući u drugi krug izbora za gradonačelnika bila je tema je emisije "Otvoreno" u srijedu navečer. 

Marko Filipović (SDP) kazao je da nije istina da je u Rijeci najskuplje grijanje u državi.

''Za razliku od zagrepčana kojima je isporučitelj toplinske energije HEP, koja iz cijene struje pokriva gubitak toplane u Zagrebu, to u Rijeci nije moguće. Tržište plina je tržišna djelatnost i cijenu plina ne određuje samo distributer. U ovome slučaju je to tvrtka u većinskom vlasništvu Rijeke, Energo, nego to čini Hrvatska regulatorna agencija. Na temelju toga se određuje cijena plina, kazao je. Napominje da sve zgrade imaju pravo odabrati distributera, a one koje su odabrale Energo, učinili su dobro, jer je ta cijena sada nešto niža nego kod drugih distributera''. 

Josip Ostrogović (HDZ) govorio je o autobusnom kolodvoru u Rijeci. Kazao je da kolodvor izgleda tužno te dodao da se do sada u njega uložilo više od 50 milijuna kuna.  

''Od toga čak 13 milijuna kuna išlo je na projektnu dokumenataciju. Prije deset mjeseci ministar Oleg Butković rekao je vlasti u Rijeci da pripreme dokumentaciju i da je Ministarstvo spremno uložiti u kolodvor 100 postotni iznos, odnosno 85 posto preko EU fondova, a 15 posto Ministarstvo. Kaže da se u deset mjeseci Ministarstvu nitko nije javio. Autobusni kolodvor stoji što dokazuje inertnost dosadašnje strukture koja vlada Rijekom'', dodao je. 

Filipović je kazao da je u autobusni kolodvor uloženo 40 milijuna kuna. Od toga je 30 milijuna uloženo u zemljište koje je kupljeno od Hrvatskih željeznica, a za projektnu dokumentacije otišlo je oko 12 milijuna kuna. 

''Kada uzmete u obzir da je procjena za izgradnju kolodvora negdje oko 50 milijuna eura, a to nije samo kolodvor nego cijeli kompleks, onda je to ulaganje u projektnu dokumentaciju negdje na razini dva do tri posto'', izjavio je. 

Marin Miletić (Most) ustvrdio je da se treba podsjetiti Obersnelovih izjava od 2011. u kojima "kaže da se počinje s izgradnjom autobusnom kolodovora od iduće godine". 

''Autobusni kolodvor je nama Riječanima kao neka nedosanjana žena o kojoj se stalno iznova priča. Kolega Ostrogović morat će se malo više potruditi jer preko autobusnog kolodvora sigurno neće ostvariti neki značajniji rezultat u Rijeci. Nakon dubinske revizije, kada uđem u cijelu strukturu grada, i kada sve to predstavim široj riječkoj javnosti, onda ćemo sve točno znati. Gdje struka kaže, ja ću tu kolodvor i napraviti, za razliku od drugih kolega'', kazao je Miletić.     

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.