KORIŠTENJE MOBILNOG INTERNETA

OGLASIO SE HT Riješene poteškoće koje smo imali; promet u potpunosti normaliziran

Autor

lš/h

U mobilnoj mreži Hrvatskog telekoma (HT) u četvrtak iza podneva došlo je do poteškoća u korištenju mobilnog interneta, no one su otklonjene u roku od oko sat i pol, doznaje se iz HT-a.

19.11.2020. u 16:32
Ispiši članak

"Imali smo kratkotrajne poteškoće u korištenju mobilnog interneta za manji dio naših korisnika, koje su riješene te je promet u potpunosti normaliziran", kažu na upit Hine iz HT-a.

Dodaju da su poteškoće primijetili oko 13 sati, a da su otklonjene oko 14.30 sati.

Prije nešto malo više od mjesec i pol dana, odnosno 29. rujna, u HT-u su bile poteškoće i u mobilnoj i u fiksnoj mreži, zbog kojih korisnici nekoliko sati nisu mogli ostvariti telefonske (glasovne) pozive, ali su mogli koristiti prijenos podataka (internet) koji je tada funkcionirao pa su mogli pozivati preko internetskih aplikacija WhatsApp, Viber i sličnih.

U četvrtak su pak funkcionirali pozivi, ali ne i prijenos podataka tj. mobilni internet, no te su poteškoće trajale znatno kraće nego one krajem rujna.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.