PRIORITET HITNE SLUŽBE

OGLASIO SE HT Proces uspostave usluga je pokrenut, evo u čemu je problem

Autor

ig/h

Hrvatski Telekom (HT) izvijestio je da je otklonjen kvar koji je prouzročio višesatni problem u uspostavi fiksne i mobilne govorne usluge te je počeo proces uspostave tih usluga, a prioritet su hitne službe dok se potpuna normalizacija telekomunikacijskog prometa očekuje uskoro.

29.09.2020. u 17:41
Ispiši članak

Tehnički kvar koji je prouzročio problem u uspostavi fiksne i mobilne govorne usluge uočen je u 10,15 sati i trajao do 16,15 sati. Uzrok kvara je neregularno ponašanje sustava za prijenos signalizacijskih poruka za uspostavu govornih poziva uslijed softverske greške, naveo je HT. 

Zbog kompleksnosti sustava i specifičnosti kvara, koji se prvi put manifestirao u ovom obliku, otklon kvara trajao je šest sati, a u njegovo rješavanje bili su uključeni stručnjaci Hrvatskog Telekoma, Deutsche Telekoma te glavnih dobavljača sustava: Nokia, F5 i Metaswitch, dodaje se u priopćenju.

Nakon otklona kvara počeo je proces normalizacije usluga, a prioritet je stavljen na hitne službe koje sada funkcioniraju bez poteškoća, potom poslovne korisnike, a nakon toga slijede privatni korisnici. Potpuna normalizacija telekomunikacijskog prometa očekuje se uskoro, izvijestio je HT koji se još jednom ispričao svim korisnicima zbog poteškoća i neugodnosti koje su imali.
 

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.