DRAMA NA KOLODVORU U ZAGREBU

NEVJEROJATNO Autobus za Njemačku na krivom peronu pokupio dvoje ljudi, a njih 35 ostavio za sobom

Autor

pv/jl

Djevojka iz Kutine u srijedu je prolazila kroz nezamislivo: poslodavcu u Njemačkoj, jednoj ozbiljnoj firmi u sektoru autoindustrije u kojoj je zaposlena, morala se ispričavati što tog jutra nije došla na svoje radno mjesto.

14.06.2019. u 13:33
Ispiši članak

Neće doći niti cijeli tjedan jer je autobus tvrtke Čazmatrans, koji je večer prije trebao voziti na liniji Zagreb - München - Ingolstadt - Nürnberg, na putovanje krenuo s pogrešnog perona te u Zagrebu, usred noći, na stajalištu broj 502 ostavio 35 putnika.

Sve redom s uredno plaćenim i na vrijeme osiguranim kartama, živčanima i ljutitima, bez riječi isprike ili pojašnjenja od autobusera čijim se uslugama na ovoj liniji mnogi od njih služe godinama.

"Bilo je nevjerojatno. Nas 35 čekalo je na peronu broj 502, koji je bio označen na našim kartama i s kojeg i inače redovito ide ova linija, no autobus nikako nije dolazio. Prvo smo mislili da kasni pa smo se išli raspitivati na šalteru za informacije, no kad je već prošlo sat vremena od trenutka kad smo trebali krenuti na put, ponovo smo otišli na šalter za informacije gdje nam nitko nije niti želio niti znao pomoći. Kad smo već bili posve očajni, neki od putnika pozvali su policiju", ispričala je čitateljica za Jutarnji list

Doduše, policajac tu nije niti mogao mnogo napraviti, ali je s dvoje putnika otišao do nadzornih kamera gdje su mu djelatnici kolodvora pokazali nekoliko snimaka.

Na jednoj od njih vidi se peron 502 prepun putnika koji nervozno čekaju autobus za Njemačku koji ne dolazi, a potom je na drugoj snimci moguće vidjeti vozilo Čazmatransa koje stoji na pogrešnom peronu, onom broj 202, posve praznom, te vozača kako naslonjen na ogradu traži nešto na mobitelu.

Iz Čazmatransa su potvrdili da se u utorak 11. lipnja doista dogodila neugodna situacija, ali su nadodali kako se dosad nitko od njih pisano nije požalio Čazmatransovoj službi za reklamacije te su pozvali putnike da im se obrate kako bi im nadoknadili štetu. 

"Istina je, naš je vozač doista tu večer autobusom krenuo s pogrešnog perona te dobar dio putnika ostavio u Zagrebu. Ipak, želimo naglasiti da krivac za ovaj slučaj nije naš vozač već jedan mlađi radnik iz suradničke kompanije Croatia bus koji je taj dan radio dispoziciju. On je pogrešno našeg vozača uputio na krivi peron te mu kazao kako ga čekaju dva putnika. Ne znamo točno kako je došlo do ove pogreške, vjerojatno zbog mladosti i neiskustva djelatnika, jer naš je vozač imao informaciju da je prodan znatno veći broj karata. No, kako se na peronu 202 u bus ukrcalo samo dvoje putnika, on se samo s njima zaputio put Njemačke, pokupivši kasnije još nekoliko putnika u Sloveniji", pojasnili su iz Čazmatransa.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.