DO POBOLJŠANJA

HZJZ donio nove preporuke vezano za škole; nema višednevnih izleta i odlazaka u inozemstvo

Autor

bkk/h

Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je u petak da izvanučionička nastava, koja uobičajeno uključuje putovanja učenika predstavlja vrlo rizičnu aktivnost u smislu mogućnosti širenja Covid-19 infekcije pa je preporučio njezinu odgodu do poboljšanja epidemiološke situacije.

21.08.2020. u 22:03
Ispiši članak

Uvijek postoji povećani epidemiološki rizik za djecu, mlade i odrasle u slučaju odlaska na višednevnu izvanučioničku nastavu, te se uzimajući u obzir aktualnu epidemiološku situaciju navedena nastava preporučuje odgoditi do daljnjega, odnosno do poboljšanja epidemiološke situacije, stoji u preporukama HZJZ-a.

Napominje se da nije moguće propisati mjere koje bi taj rizik učinile prihvatljivo niskim.

HZJZ objašnjava da izvanučioničku nastavu obično prati noćenje, u kojoj više djece i mladih dijeli sobu, sudjeluju u grupnim aktivnostima, a djeca tijekom dnevnih aktivnosti dolaze u kontakt s osobama koje nisu dio skupine koja s njima putuje, te da najčešće putuje barem dva razredna odjela zajedno u autobusu, pri čemu je povećan rizik od širenja zaraze.

Odluči li ipak organizator provesti izvanučioničku nastavu, preporuča se njezino ograničenje na jedan dan, bez noćenja, posebno za svaki razredni odjel, preferirati da roditelji dovoze učenike, te da se ne odlazi u inozemstvo.

Također, HZJZ skreće pažnju na svoje preporuke glede prilagodbe prehrane u i nastavnih programa svojim preporukama, te podsjeća na potrebu pridržavanja svih važećih protuepidemijskih mjerama.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.