BELJAK KAO 'PROSVJETITELJ'

HSS ogorčen jer u strukovnim školama 'ima mjesta za vjeronauk, ali ne i za predmete opće kulture'

Autor

dd/h

Hrvatska seljačka stranka (HSS) izrazila je u srijedu neslaganje s odlukom Ministarstva znanosti i obrazovanja (MZO) i Vlade kojom se u strukovnim školama vjeronauku daje prednost pred predmetima opće kulture, te poručila kako se time degradiraju nastavnici i mladi ljudi.

26.09.2018. u 13:05
Ispiši članak

"Reforma iz kuhinje MZO-a, kojemu je na čelu 'nezavisna' ministrica Blaženka Divjak, a prema kojoj se vjeronauku daje prednost pred predmetima opće kulture - geografijom, povijesti i biologijom, ne predstavlja napredak obrazovnog sustava nego daljnju degradaciju i zaglupljivanje mladih ljudi", ističe HSS u priopćenju.

HSS je ironično savjetovao Vladi da "jednako ekspresno, kao što su donijeli takvu skandaloznu odluku, ukinu upisne kvote na fakultetima iz predmeta koje izbacuju iz strukovnih škola".

"Ovo je još jedan od brojnih načina degradacije nastavnika, koji resorna ministrica provodi, stoga nema potrebe za velikim upisnim kvotama, jer mladi ljudi za koju godinu više neće imati gdje predavati. HSS smatra kako je pošteno da im se to kaže na vrijeme", stoji u priopćenju.

Iz HSS-a dodaju da su ovim činom Vlada Andreja Plenkovića i MZO do kraja pokazali svoje pravo lice.

"Njihove namjere su, što je sada i više nego očito, uništiti svaku nadu hrvatskog čovjeka u bolju budućnost naše zemlje te stvaranje nove generacije indoktriniranih glasača, koji će nakon završetka školovanja misliti da je jedino važno u životu svake četiri godine glasati za HDZ", tvrdi HSS.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.