JAVNA BILJEŽNICA PROGOVORILA O PROBLEMU
Hrvatica u nevjerici o najnovijem trendu: 'Prije dođe do onih u Crnoj Gori i Srbiji'
Kašnjenje, izostanak pošiljki ili njihov gubitak, problemi s poštom imaju i onu drugu dimenziju o kojoj se malo ili nimalo priča. Što kad, recimo, treba stići poziv na ročište ili poštar ne govori hrvatski pa ne zna kome točno treba uručiti poziv? Svakodnevno na te probleme nailazi dubrovačka javna bilježnica Luce Bronzan, piše Dubrovački vjesnik.
"Uzmimo primjer Amerike, ako ne funkcionira pošta, ne funkcionira ni država jer tamo sve ide preko pošte, tamo i glasaju poštom, još uvijek. Tamo svatko mora imati poštanski sandučić. Ako padne pošta, pada cijeli sustav! U nas već dvije godine ne funkcionira. Samo Hrvatska pošta ima licencu da može uručiti preporučene pošiljke, dakle, sudska pismena. Ne može netko tko ne govori hrvatski dostavljati poštu. Jer, kako će dostaviti preporučenu pošiljku, objasniti što je stranka primila, ako nije tu a netko to preuzme umjesto nje, kome to treba predati...?! Osobi koju zatekne na adresi ne zna objasniti što treba s pošiljkom napraviti", potužila se.
Potom je nastavila:
"To su sve sudska pismena za koje postoje određeni rokovi i ako oni isteknu, to za sobom povlači određene posljedice... Redovito nam dolaze stranke koje se žale kako im ništa nije stiglo i kako ništa nisu našli u poštanskom sandučiću, a meni kao javnoj bilježnici se vrati potpisano. Od koga?! U toj situaciji ljudi mogu od suda tražiti povrat u prijašnje stanje postupaka i svega, ali to, naravno, opterećuje i sudove", upozorava Bronzan.
FOTO: Patrik Macek/PIXSELL
Kašnjenje velik problem
Posebno su veliki problemi s kašnjenjem. "Redovito imam situacije da zakažem ročište, a da me ljudi pet-šest dana zovu da su dobili poziv. Nažalost, prije dobiju poštu oni u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Srbiji nego što je dobiju u Lapadu! To sam osobno iskusila! Ako stranka ne dođe na ročište jer joj nije stigao poziv, ponovno ga moram zakazati i to traje i to se produžuje, gubi se dragocjeno vrijeme, a stranci barem 3 tjedna prije ročišta morate poslati poziv. "
Beroš tješi pacijente da je sve pod kontrolom: 'Ljudi se maksimalno trude'
Potom je dodala: "A zamislite što je tek s ovrhama?! Kad vam dođe stranka i kaže da je nije primio... Razumljivo, stranke su ljute jer znaju da pošta ne funkcionira. A najgore je kad, primjerice, tri stranke dobiju poziv, a četvrta ne dobije i onda krenu priče, teorije 'zavjere' da ta stranka namjerno nije pozvana i to je najgore, teško je ljude razuvjeriti... I drugi kolege javni bilježnici imaju iste probleme, redovito to komentiramo. Pošta zaista ne funkcionira", navodi Bronzan, a prenosi Dubrovački vjesnik.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.