ODMAH SE DIGLA PANIKA
Hrvat pronašao nešto odvratno u konzervi: 'Već dva dana ne može pojesti ništa od šoka'
Jedan kupac u konzervi smeđeg graha pronašao je ono što tamo nikako ne bi trebalo biti, a zbog toga se požalio udruzi za zaštitu potrošača.
"U konzervi smeđeg graha pronašao sam – štakora!", ustvrdio je kupac. Potrošač ne traži nikakvo obeštećenje, ali sasvim sigurno neće više kupovati grah te tvrtke i tog branda. Potrošač dva dana ne može pojesti ništa od bilo kakve hrane od sjećanja na smrad i doživljenog šoka nakon što je otvorena sporna konzerva, rekli su sa stranice "Halo, inspektore".
O svemu su izvijestili trgovački lanac, proizvođača i Državni inspektorat. Proizvođač konzerviranog smeđeg graha je talijanska tvrtka, a bio je na polici velikog trgovačkog lanca u Hrvatskoj. O svemu je javnost u utorak izvijestila potrošačka udruga "Halo, inspektore" koja je objavila i fotografije. Sve je to objavljeno na njihovim društvenim mrežama.
Ova objava šokirala je hrvatsku potrošačku javnost, ali i onu u široj regiji kao i u EU. U Hrvatskoj je odmah po dojavi reagirala hrvatska sanitarna inspekcija kao i Konzum. Referirajući se na incident sa dijelom štakora u konzerviranom smeđem grahu Good Food kojeg pod svojom K-plus markom prodaje trgovački lanac Konzum, dobili su odgovor i od njihovih Korporativnih komunikacija.
Ispričavaju se zbog situacije
"Žao nam je zbog situacije koja se dogodila našem kupcu. Nastavno na zaprimljenu reklamaciju kupca, u koordinaciji s proizvođačem i svim nadležnim institucijama, poduzeli smo sve potrebne radnje sukladno internoj proceduri", poručili su iz Odjela korporativnih komunikacija Konzuma."Obavijestili smo proizvođača i zatražili očitovanje. Iako u ovom trenutku ne raspolažemo svim potrebnim informacijama, u kontaktu smo s proizvođačem te smo iz predostrožnosti i s ciljem zaštite naših kupaca, na vlastitu inicijativu, navedenu seriju proizvoda povukli iz prodaje", rekli su iz Konzuma u nastavku.
"Dodatno, proveden je inspekcijski nadzor kojim je utvrđeno da je Konzum proveo sve potrebne aktivnosti i provjere", dodali su iz Konzuma, dok su iz Sanitarne inspekcije Državnog inspektorata naveli: "Odmah po zaprimanju Vaše predstavke koja se odnosila na prijavu potrošača o kupljenoj konzervi smeđeg graha trgovačkog naziva 'K plus Garden Good' neto količine 400g, LOT broja L M261, Najbolje upotrijebiti do: 17.9.2026., proizvođača Fiamma Vesuviana, Italia, koju stavlja na tržište RH Konzum plus d.o.o., a za koju se navodi da su pronađeni dijelovi uginulog glodavca, dana 07.05.2024. godine obavila je inspekcijski nadzor u sjedištu predmetnog trgovačkog društva.
Inspekcijskim je nadzorom utvrđeno da je predmetno trgovačko društvo odmah po zaprimanju prijave potrošača pokrenulo postupak prikupljanja svih podataka o samom proizvodu odnosno prikupljanju podataka o LOT-u i roku trajnosti, te su zatražili od proizvođača iz Italije da dostave očitovanje vezano za predmetnu prijavu. Po zaprimanju točnih podataka o LOT-u i roku trajanja sporne hrane dana 07.05.2024. godine isti je dobrovoljno pokrenuo postupak povlačenja navedenog lota s tržišta Republike Hrvatske.
FOTO: Pixabay
Vratite proizvod u bilo koju Konzumovu poslovnicu
S obzirom da je proizvođač predmetne hrane u Italiji, Državni inspektorat će u skladu s procedurama prijaviti i dostaviti informacije u EU RASFF sustav (Euroski sustav brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje) o predmetnoj prijavi potrošača i povlačenju spornog lota s tržišta", rekli su iz Državnog inspektorata RH.
S hrvatskih polica povučen još jedan prehrambeni proizvod: 'Vratite ga u najbližu poslovnicu'
Dodalia su kako će u skladu s procedurama prijaviti i dostaviti informacije u EU kako bi daljnje mjere prema proizvođaču provelo nadležno tijelo za sigurnost hrane u Italiji. Ako ste kojim slučajem kupili tu konzervu graha, odmah vratite ga u bilo koju Konzumovu trgovinu gdje će vam se vratiti novac. Može i bez računa, pojašnjavaju iz Sanitane inspekcije.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.