INTERVENIRALA I POLICIJA

Gotovo čitav razred u Puli odbio doći u školu zbog straha od problematičnog učenika i njegova oca

Autor

kkž

Gotovo svi učenici iz razreda u ponedjeljak nisu došli na nastavu u jednoj osnovnoj školi u Puli zbog problematičnog ponašanja jednog učenika.

23.05.2023. u 09:24
Ispiši članak

Nedolasku na nastavu prethodio je nemili događaj koji se odvio u četvrtak u razrednoj učionici, koji je, prema riječima ravnatelja škole, bio ''kap koja je prelila čašu'' te je slučaj prijavljen nadležnim institucijama, doznaje Glas Istre.

Kako pišu, učenik tog razreda je ozlijedio učiteljicu i uništio dio školskog inventara, nakon čega je otac djeteta pozvan da dođe po njega u školu. Otac se navodno učiteljici unosio u lice i vikao pred ostalim učenicima te je slučaj prijavljen policiji.

Policija je potvrdila da je u četvrtak u prijepodnevnim satima, oko 11.30 sati, došlo do incidenta u školi, radi čega je protiv jednog roditelja podnesen optužni prijedlog zbog počinjenog prekršaja iz Zakona o prekršajima protiv javnog reda i mira.

Otac je, kako doznaje Glas Istre, u školi vikao na učiteljicu, no prema onome što je policija dosad utvrdila, nisu utvrđeni elementi kaznenog djela.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.