'NIJE DOSADNO U MANDATU'

Fuchs: Reforma obrazovanja nije stala, ona je samo usporena, nemojmo brojati samo oboljele

Autor

bkk

U posebnoj emisiji o školstvu "Ima li što novo?" na HTV-u gostovao je ministar znanosti i obrazovanja Radovan Fuchs.

02.09.2021. u 20:52
Ispiši članak

"Očito nije dosadno u mandatu, ali se ne bih složio da idemo dva koraka naprijed, korak natrag", odgovorio je ministar znanosti i obrazovanja Radovan Fuchs na konstataciju voditeljice da reformu sustava obrazovanja "zaustavlja" pandemija, pa dva potresa.

"Ide se naprijed, samo su veliki izazovi - a zdravlje učenika, nastavnika i naroda nam je na prvom mjestu", kazao je. "Svi ti podaci prikrivaju sve ono što se čini u školstvu - reforma nije stala, ona je samo usporena idemo dalje po zacrtanim trasama. Vjerujem da ćemo u tome uspjeti i molimo vas novinare da nam u tome pomognete, da ne brojimo samo oboljele", dodao je. 

Dodao je kako se završavaju kurikularne promjene u 4. i 5. razredu čime će svi kurikulumi u osnovnoj školi biti promijenjeni, a osiguran je i snažan izvor financiranja u dogradnji škola i vrtića kako bi sva djeca, barem u osnovnom školstvu mogla u cjelodnevnu nastavu te da bi se osigurala predškola. 

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.